לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

eveything is alright ;]


שער העלייה שחונה אים אטיד

Avatarכינוי:  CrazY-DeviL

בת: 30

ICQ: 373215152 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

סוף הוא תמיד התחלה של משהו חדש.



אני מתארת לעצמי שגם אתם שמים לב שבקרוב מתחילים ללמוד.

שוב. עבודות מבחנים שיעורים וזיוני שכל.. אני מתכוונת המון זיוני שכל.

ת'אמת אני די שמחה שמתחילים שוב ללמוד. אני מתגעגעת בטירוף לחבורת הספסלים

של בצפר.. חח חברות צחוקים.

וגם החופש החופש היה ממש גרוע. חוץ מהעובדה שחזרנו אני וחבר שלי , השיחות נפש עם אח שלי

לצאת החוצה עד 4 והמקום הכי מאאאאגניב בעולם "הגג" חח .

והחסרון שחופש .. היה ... פריצת דיסק , ריבים , געגועים ובזבוז זמן על שינה שזה בעצם קיינד אוף של חסרון.

והנה בא השבוע הכי לחוץ בשנה . קניות ! קניות! ושוב קניות!! ובזבוז כסף על כלום.

 

ועוד משהו שאני חייבת להגיד.!

האנשים ממשרד החינוך . תפסיקו לחמם ת'תחת על הכיסא. ויולי תמיר חבל על הזמן .. תתפטרי

את לא תורמת לכלום . השנה נדפקנו בגללכם ... ועוד בסוף שנה האשימו אותנו על זה שהיתה שביתה

 

קול ההיתי חייבת

לילה טוב סבבי

נכתב על ידי CrazY-DeviL , 25/8/2008 02:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של lucky baka ב-10/9/2009 22:24
 



לדף הבא
דפים:  

6,192

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCrazY-DeviL אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על CrazY-DeviL ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)