לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כשגופי ימות אז יקבר באדמה וכל מה שיישאר ממנו זה עפר כשהעפר יתערבב באדמה לא יישאר ממני דבר פרט לזכרונות כשיעלמו הזכרונות אז אמות אין לי מה לפחד מהמוות כל עוד לעולם אדע כי הזכרונות יחיו אחרי הגשמי

כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

9/2008

אולי עוד קיץ ניפגש


  יצירה למען מה

פותח פה אל מול חומה

שותל פרחים בחממה

וקלסרים בתוך שידה

אני טומן גומות קטנות

במקשי מכונת כתיבה

זורע מילים בשדות

וקוצר תבואה טובה

ומעשר אתן לכאן

וכל השאר הרי ירקיב

כי מלבד לשחרר עשן

את זמני אני מקריב

אני יוצר מתוך הכרח

אך אין לי פנאי לתת יותר

וכשיהיה אני אפרח

אולי לכך אני חותר
נכתב על ידי , 6/9/2008 18:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





25,105

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשחיגר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שחיגר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)