לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יש לי את החיים הכי יפים שיכולתי לבקש ( ;



Avatarכינוי:  אוולל , .. ^ 3> .

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

סיכום שנה ( ;


אני אפילו לא יודעת מאיפה להתחיל , זאת הייתה שנה כלכך מדהימה ,

ועם זאת כלכך קשה מכל הבחינות . .

קרו הרבה דברים בשנה הזאת , הכרתי את הילד ששינה לי את החיים ,

הכרתי את הבנאדם שעוש אותי מאושרת ,ותמיד לא משנה מה גורם לי לחייך ,

כמה שרבנו השנה וכמה שהתווכחנו , תמיד היו לנו את הרגעים של השקט , השלווה , חיוך קטן , ואהבה ענקית .

כמה שלא ניסו לסכסך בינינו השנה , אבל הוכחנו ותמיד נוכיח שהאהבה שלנו היא מעל הכל .

השנה הוא התגייס , יפה שלי , בהצלחה בהכל , אני אוהבת אותך עד אין-סוף ! . .

 

התחלתי ללמוד ברצינות השנה , לקחתי את עצמי בידיים והחלטתי שאני לא אכשל ,

אז נכון , זה קשה , ולא תמיד יש כוח ללכת לבצפר או להיכנס לשיעורים ,אבל אני החלטתי החלטה ,

ואני אעמוד בה ואדבוק בהחלטה הזאת , כי זה מצליח לי .

 

איבדתי את סבא שלי השנה , אדם שהיה כלכך יקר לי וחשוב לי .

לא היה אחדכמוהו ובחיים לא יהיה אחד כמוו , הוא היה איש מדהים , הוא תמיד דאג לכולנו ,

ותמיד עשה הכל בשביל שניהיה מרוצים ושיהיה לנו טוב ,

אני כלכך שמחה שצא לי לדבראיתו לפני שהוא טס , שאני לא מרגישה תחושה של פספוס ,

וגם אני שחה על כך שהוא הגשים את החלום שלו , הוא רצה לטוס לרוסיה וזה מה שהוא עשה ,

אני זוכרת כל רגע בחיים שלי אתו , וכל דבר קטן מזכיר לי אותו , מהדרך שבה הוא קרא לי ולסשה ,

איך שהוא לימד אות לרכב על אופניים , איך שהוא תמיד היה טס לפה לישראל כשהייתי קטנה רקכדי להיות איתי ועם אמאשלי ,

איך שהוא תמיד הציע לאכול , כל דבר העיקר שנאכל , הוא עשה הכל בשבילנו , והוא כלכך חסר לי ,

סבא , אני אוהבת אותך , ואוהב תמיד , אין כמוך בעולם ואף - פעם לא יהיה .

ת.נ.צ.ב.ה

 

עם החברות זאת הייתה שנה קשה יחסית , התרחקתי מאנשים שהבנתי שבגדו בי ,

ושסכסכו רק משום שלהם לא טוב בחיים שלהם ,

התחברתי לאנשים חדשים , חברות חדשות וחברה חדשה , את התקופה הזאת לא אשכח בחיים ,

את כל הצחוקים והשטויות שלנו , אבל גם את כל הבגידות יהיה קשה לשכוח . .

 

אז לסיכום , 2009 היתה שנה מדהימה ,

עם כל העליות והמורדות שלה , ש2010 תיהיה טובה עד יותר ( ; .

 

כמה תמונות בפנאני ( ;

 

 

        

נכתב על ידי אוולל , .. ^ 3> . , 20/12/2009 17:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

11,513
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוולל , .. ^ 3> . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוולל , .. ^ 3> . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)