לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's not the fall that kills you— it's the sudden stop at the end.



Avatarכינוי:  Drama Queen™

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2019

קונטרול אלט דליט


זוכר שהייתי שבויה לך?

אני נזכרת בחבלים שקשרו אותי אלייך,

בסימנים שאלו השאירו על עורי, גם כאשר עברו שנים רבות מאז שאלו הוסרו מעליי.

הפסקתי לדבר אליך לפני השינה,

אתה כבר לא מופיע בצידו השני של הרחוב בחזיון תעתועים,

אינני מתרגשת לצלילי השירים שהקדשת לי,

איני מתכווצת למשמע שמך.

 

לפעמים אני תוהה,

ישבת עליי שבעה?

ואם כן,

כמה זמן זו נמשכה?

אצלי היא ארכה בקירוב לארבע שנים.

לעיתים, אתה קם לתחייה,

מציץ מעבר לכתף שלי,

כאילו אומר אף פעם לא עזבתי,

אבל מחזיק ביד את עת החפירה,

ונקבר בחזרה.

 



נכתב על ידי Drama Queen™ , 14/3/2019 23:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אורן שלא מת ב-19/3/2019 20:18
 





21,812
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDrama Queen™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Drama Queen™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)