לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חדר ליבי הקטן


כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2016    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2016

משמשים בקיבוץ


אני רוצה לקום לצידך בבוקר ולחבק אותך בכפיות כמו שאתה אוהב.

אני רוצה להפתיע אותך באמצע הלילה באהבה בלתי פוסקת בעירום.

אני רוצה להיות חולה לידך ולהבריא אותך לצידך.

אני רוצה לקום איתך בבוקר חורפי ולשתות איתך שוקו ולא קפה בלי לצאת מהפוך.

אני רוצה לקום בשבת בבוקר ולחייך אלייך שתיקח אותי כבר לים.

אני רוצה לעשות פיקניק ביער או על גבעה או על הר.

אני רוצה לטעום את כל התבחילים שאתה יודע להכין עד שאדע את המתכונים בעל פה.

אני עוד רוצה שנצא לחופשה במדבר, בחו"ל, במלון או באוהל.

אני רוצה לנסוע ביום שישי בצהריים לאכול חומוס בכפר ולקנח בכנאפה עד שתהיה לי בחילה.

אני רוצה ללכת איתך יד ביד ולהיות כמו בדיחה על זוגות קיטצ'יים.

אני רוצה לקבל ממך פרח או אבן מהחצר במתנה.

ואני עוד רוצה לקטוף לך משמש מהעץ בקיבוץ ולהכין לך עוגה.

אבל הכי הכי , אני רוצה איתך.

נכתב על ידי , 29/6/2016 13:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfreewomen אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על freewomen ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)