לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Hidden Wings



כינוי:  ai

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

פרידה.


אתה בטוח מנחש שאני לא טובה בדיבורים.
אז החלטתי לכתוב לך. אני אפילו לא יודעת אם תקבל את המכתב הזה בסוף. זאת אומרת- אם יהיה לי את האומץ להביא לך.
אני תמיד רושמת מכתבים לאנשים, אבל המכתבים האלה אף פעם לא מגיעים ליעדם. הם תמיד נשארים בין דפיו של ספר המחזור שלי.
אני תמיד רושמת את הדברים שאני רוצה לומר.  אז קודם כל- תודה.
ולא תודה שהיית הקצין הראשון שלי (למרות שגם בגלל הסטטוס הזה אני אזכור אותך), או על כך שהיית נחמד מכולם. אלא תודה על זה שהיה לך אכפת. גם אם הייתי קצת קשה לפעמים.

בהתחלה חשבתי שאתה רוצה להכיר אותי בגלל שאתה הקצין שלי וזו חובתך, או בגלל שאתה רוצה לשמור על אחדות המשרד ועל הגיבוש שלא השתלבתי בו. או סתם חשבת שאם תהיה נחמד אני אעשה את העבודה כמו שצריך בלי בעיות.
בכל פעם שפנית אליי בשאלה כמו "איך את מתאקלמת" או "עם מי התחברת בענף" רציתי לחבוט בך. אני שונאת שמטיחים לי את הבעיות בפרצוף. זה מסקל את התוכניות שלי לברוח מהן. אף פעם לא התמודדתי איתן, ואני בטח לא אתחיל מול קצין שהיכרתי לפני יומיים.
אבל בכל מקרה, לא חבטתי בך בסוף, ונתגלתה בפניי ישות מושלמת שמסביבה יש הילה תמידית, שעוזרת לא משנה למה או למי מתוך תפיסת עולם תמימה על החיים, על העולם ועל האנשים החיים בו. דבר שהתקשיתי להבין.

אז הנה המקום לומר גם סליחה על הכל.
סליחה אם לא נתתי לך להבין אותי או הקשיתי עליך באיזשהי דרך.
סליחה אם לא דיברתי. אם זה בזמן שהשתחררת, או אם זה דברים שלא רציתי לספר לך, לשתף אותך.
זה היה רק ניסיון הבריחה שלי מדברים מסוימים והדחקת הרצון לבכות מול אחרים. רצון שנכשל בפניך פעם אחת.
תודה שהכשלת אותו. בלעדיך אולי לא הייתי מבינה כמה דברים חשובים שאני מבינה היום.
ובעצם, אם לומר את האמת, אני בכיינית לא קטנה. אבל רק עם עצמי.

אני יודעת שהקשיתי עליך, ואני יודעת שבטח לא הייתי המשקי"ת המושלמת ואני מצטערת על זה. לא רציתי ליפול עליך ככה.
ישנם דברים בך, שיחות איתך, ורגעים איתך שאני לא אשכח. למרות שעם הזמן לא נישאר בקשר, הם עדיין איתי.
ולבסוף, אני מאחלת לך באמת באמת הצלחה מכל הלב בכל מה שתרצה לעשות.
אתה כנראה הבנאדם היחיד בעולם שמגיע לו אושר שכזה.

נכתב על ידי ai , 21/11/2009 02:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לai אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ai ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)