לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

flickers' shit:]


בלהבלהבלה ##]

כינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

;\


אוףבאליחבר
נכתב על ידי , 4/10/2007 22:01  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



i'm beck baby :]


חזרתתי לעדכן

אני לא רוצה להבטיח לכמה זמן זה יהיה אבל לפחות פוסט אחד.

בקיצוווווור החייים שלי טובים, נראלי , לא בטוח .

טוב לכל אחד יש בעיות אבל אין לי כוח לחפור בנושא.

בקיצור משעמם קצת בחופש אבלללללל

מחר אני נוסעת לתל אביבבבבבבב :]

עם החברות השקסיות שלי D :

שנקין, בוגרשוב מה צריך יותר מזה תאמינו לי.

 

טוב את האביר על הסוס הלבן עוד לא מצאתי, לצערי הרב

אז אם למישהו יש הצעות והוא ממין זכר וחמודי שיפנה לסוכנת שלי ^^

[תמידחלמתילהגידאתזה]

סתאםם :]

בקיצצצצצר

החיים טובים!!

 

רק חסר לי חבר ומישהו להתקרבל איתו בכיף ויהיה מממממושלם :]

 

 

 

peaceout people :]

 

 

נכתב על ידי , 4/10/2007 22:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





863
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנידין=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנידין=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)