לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  .GHh.

בת: 31

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

&#1074;&#1086;&#1076;&#1082;&#1072; ! &#1088;&#1072;&#1079;, &#1076;&#1074;&#1072;, &#1090;&#1088;&#


וודקה ! פסמטרי !

גיב מיר וודקה יא שלוח !

איי ניד וודקה יא קבוק !

אהמאהמ O _ O'

 

אכןאכן

אז ביום חמישי קיבלנו תעודות

הקלה !!2#$%^&%#

התעודה הייתה הרבה פחות גרועה משחששתי ...

רק הציונים בקולנוע לא משהו (צפוי)

בבוקר (8 עד 12) הייתה לנו פעילות נחמדת ביותר

בהתחלה היה לנו עם דני רובס שהיה צרוד ובכל זאת הגיע והיה נחמד מאוד ^^

אח"כ עם שניים מלהקת שקטק או משהו כזה ... הם היו ממש מצחיקים וחמודים XD

ואז משחקטרון עם שני שחקנים והמון אילתורים .. קורע !!

בכולופן אחה"צ היה לי נשמ"ע והחזירו לנו את המתכונות

ארררח כל הדכאון שיצאתי ממנו בבוקר חזר ...

נכשלתי

קיוויתי לקצת יותר את האמת .. קצת ...

שיהיה אני והלכת (אניכבר) לחרוש למגן שהמשקל שלו הרבה יותר כבד ביום חמישי ונקווה לטוב

 

יום ראשון הלכתי בערב לסבא וסבתא שלי לחגוג את טו' בשבט ...

קצת פירות יבשים ויצאתי לכיוון הבית של בילי

וחשוב לציין שבילי היה באותו יום בת"א וקנה לי חולצה מסוקסת של קורט כפרעליו !!23$%%^$%#^

אז בילי ואני הלכנו לבוריס לקנות שתייה ^^

אח"כ חזרנו באוטובוס למזרח וירדנו ברגל לרעות .. בדרך ג'ני ורעות נפגשו איתנו

בהתחלה עלינו לרעות ואני קלטתי את הגיטרה וישר התחלתי לרייר עליה *_*

ואז עשינו מסכת בוץ (טוב רק אני ורעות .. נוי וג'ני בקושי הסכימו לשני קווים)

ורעות וג'ני החליטו להתעלל בי עם ג'ל לשיער ועשו לי המון תסרוקות עם כמות מסחרית של ג'ל

אלביס פרסלי סטייל ואנשטיין וגיק וטיל ועוד כל מני XD

ההורים של רעות הגיעו ושתפנו מעצמנו את המסכות

ואני חפפתי את השיער בכיור מכל הג'ל XD

ויצאנו עם חן לגן שעשועים ושתינו קצת .. סוטול ברווזים סה"כ

בכולופן כולן החליטו שהתמסטלתי ראשונה .. אבל לא נכון אולי חטפתי את הסוטול ברווזים קודם אבל לא הייתי במצב חמור XD

בכולופן כדי לעצבן את חן עשיתי הצגה מרשימה של "אני לא שיכורה אני הולכת ישר" וזה היה די מוצלח דווקא (:

אח"כ עלינו לרעות וניסינו להתחיל לראות סרט אבל בילי היה בפרץ ביטויי חיבה כלפי כולם ואני במצב כפית (כמו תמיד)

וסתם היינו ישנוניות אז פרשנו לישון באיזה 3 ומשהו ...

 

למחרת בבוקר התעוררתי ב7 ולא יכלתי לחזור לישון אז התעוררתי שתיתי נס וחפפתי שוב את השיער (כן עדיין היה שם ג'ל XD)

ואז הסתבר שרעות וחן צריכות ללכת להוציא דרכונים אז הערנו את ג'ני ונוי והתקפלנו

בילי חטף הנגובר רציני (לדעתי זה היה וירוס כמו שכולם חוטפים עכשיו XD)

אז ב4 הייתי צריכה ללכת למפגש הכנה לפולין .. זה נחמד והכל אבל אתמול היה מתיש ..

טוב אולי העובדה שבשלושת הימים האחרונים ישנתי רק 10 שעות סה"כ  קשורה XD

בכולופן גיא שחרר אותנו רק ב8 וחצי ואז עליתי עם ג'ני לקניון וקניתי לשחף 16 בלוני הליום (ואחדלשנההבאה)

אבל היא קיבלה אותם רק ב12 XP

 

המהמהמ

אוקיי והיום מצאתי סוףסוף אוזניות אנושיות בבית !

כאלה שגם עובדות גם בגודל המתאים וגם באורך של בני אדם ><

והתיאשתי ופניתי לאחד האמפים הישנים שלי שעוד מתפקדים

אבל מה .. הקקי רק 125 מגה בייט !!!#$%^&%^$@

זה פאקין 23 שירים בלחץ -_-

ארררג תזכירו לי פעם הבאה לא לכבס את שייקספיר !!!

אבל שיהיה .. עדיף על כלום ><

הוו אגבאגבאגב ... יש בחוץ סערה פשוט *_*

יאמייי

גשם זלעפות רוחות שיכולות להעיף טנק וברקים ורעמים וזה כזה חורף #$^&%^$#$

*-*-*-*-*-*

הוו ואיזה חרא

כבר שבועיים שכואב לי הגרון והיום גיליתי לימוסין שהשארתי פה לפני כמה שבועות XDD

אבל רק שניים ><

 

קצת תמונות ^^

אגב כל התמונות עם הג'ל אצל רעות וגם הבוק שנוי וג'ני עשו לבקבוק וודקה XDD

אז אני מעלה רק מה שהספקתי לצלם בפלאפון שלי ^^

~ולאלשכוח!~

העמדת העכבר על התמונה יציג תאור מסוקס שכזה O ::


*-*רעותמוהאהא XDD
לא תקח אותה ממני !!אוו שיט הצלחת -_-מוהא(8
רעות בילי ברקע וחצי ממניXDP ::
ליאור ומני .. או שזה מני וליאור ? O ::תמונה נחמדת *-*בילי אני ורעות
WTF??! LOLעל האוטו של רעות XD
מיי סקסי ניו שירט *-*


סיה נקסט טיימ ...

ליאור ^^

נכתב על ידי .GHh. , 10/2/2009 23:01  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Hportal.co.il ב-10/4/2010 15:32
 



לדף הבא
דפים:  

10,998
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.GHh. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .GHh. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)