לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שניקים ד.ה פיק השם הכבוד האופי היופי חוכמת חיים רמה ודרגה


:).....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

כמה זמן שזה נימשך לא עוזב לא מרפה יותר מידי קשה


גודל הכאב שאני סוחבת כבר המון זמן הוא לא נורמלי יותר מידי בישבילי לא רוצה שירחמו עליי או משו כזה..



אבל זה מתחיל כחה : כמה זמן שזה נימשך לא עוזב לא מרפה יותר מידי קשה מסובך אפל ..


זה אחד הימים היותר קשים שהיו לי והחודשים ארוכים ללא שינה ללא שמחה וצוחק כמה זה כואב הלב שלי כבר לא מתפקד אני כותבת אולי את מילותי אחרונים מה שמסביר זה הידיים כתובות המוח מכון והלב לא אומר כלום קשה יותר מידי החיים ארוכים ומלאים בהפתעות אבל אצלי לצערי אין כבר הפתעות הכול מובן מאילו אני יודעת מה הולך לקרות אני מרגישה את זה בפנים.. בכי.. צרחות.. הזיות .. כאבים.. לילות ללא שינה .. 


המון כאב... אבל כנראה שזה סוד.. שאיתו אני ילך וילך איתו  עד הקבר ...



 אני יסחוב אותו איתי כנראה עוד המון זמן קשה לי לספר אותו כי אני לא יכולה יותר מידי לספר.

 

 

זה סוד :( 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 18/8/2011 22:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 34

ICQ: 426944979 

תמונה




823
הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליותר מידי צלקות בצד.... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יותר מידי צלקות בצד.... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)