לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

††††THE COPRICES OF A DARK PRINCESS


my blog.my life.my story.my side.not interesting?!FUCK OFF!!!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

עוד הפעם אישפוז.




או קיי אני מודה שהזנחתי אבל פשוט האיתי מאושפזת חודש ורק אכשיו הזדמן לי לעדכן.טוב בואו נחזור קצת אחורה...

 

28 לאוגוסט-עבדתי בבת ים בפסטיבל תאטרון רחוב.בערב נסעתי לאמא שלי כי האיתי רעבה מתה ובבית של בני לא היה מה לאכול.כשבאתי הביתה אמא שלי ובעלה(כן המנייאק שאנס אותי בגיל 14 וביגללו היגעתי לאישפוז הקודם)היו מסטולים אבל אני רגילה ליראות אותם במצב כזה.אמא שלי קנתה צבע לשיער ונכנסה לחפוף ובאותו זמן בעלה ניסה עוד הפעם לאנוס אותי.דקרתי אותו פעמיים בגב אם מספריים, הזמנתי לו אמבולנס ורצתי לבית של בני...אני לא זוכרת הרבה אבל אני זוכרת איך לקחו אותי למשטרה.כמה ימים ביליתי בתחנת המשטרה ובסופו של דבר היגעתי לאבו כביר.שם ביליתי כמה ימים נחמדים, משם למשפט ובמשפט קבעו שאני צריחה אישפוז לצורח הסתקלות שהתארך לחודשיים.אכשיו אני במעון יום...הטיק נסגר ואני יצאתי השמה...שיט תמיד זה קורה דווקה לי!

נכתב על ידי , 29/10/2007 10:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל††DARK PRINCESS†† אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ††DARK PRINCESS†† ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)