לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

האושר הוא ההחלטה להיות מאושר, יהיה מה שיהיה.



כינוי:  sapir~

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

אה!


יש משהו ממש ממש חשוב שלא ציינתי בפוסט הקודם,

וזה שעשיתי לייזר בעיניים אחרי שנים שהיה לי מספר 11 (התחלתי בכיתה ב' עם מספר 3) וסוף סוף נפטרתי מהעדשות המעיקות והמשקפיים המכוערות.

אז כן, הייתה לי תקופה לא קלה - לא הייתי מסוגלת לשהות במקום שהיה בו טיפת אור במשך איזה שבוע,וההורים שלי כבר התעצבנו עליי שאני כל הזמן מכבה להם את האור במטבח.

וכן, היה קשה שמתנאלי בדיוק היה בטירונות ובקושי יכל לתמוך בי.

וזה כאב,וזה שרף,וזה ייאש.

אבל !! אני חופשיה

וזה משהו שמי שאין לו משקפיים בחיים לא יבין...

נכתב על ידי sapir~ , 20/9/2012 16:21  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבוחן העליון ב-12/5/2017 19:05



14,256

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsapir~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sapir~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)