לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי: 

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2020    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2020


זה ש'ישראבלוג כאן עדין! לא מאמינה שזה קורה.

כל כך הרבה זמן עבר מהפעם האחרונה שכתבתי וזה כאילו סגרתי פרק והתחלתי פרק חדש עכשיו פה בין דפי הבלוג שלי.

אני צריכה להתאפס ולהבין איך אני ממשיכה מכאן. 

נתקלתי בפוסט כשהלכתי אחורה המשפחה ועל כך שאני בשלה להריון נוסף ושבעלי יהיה סאל... שלוש שנים עברו מאז ואני באמת אחרי הריון נוסף. בת שלישית. כן כן.. פעם שלישית גלידה.  זה מה יצא. נכון לעכשיו אני יכולה להגיד שמיציתי את נושא ההריונות והודעתי כבל עם ועדה שאני לא הולכת להיות בהריון שוב. לא בגלגול הזה. מספיק לי שלוש בנות, מסתפקת בזה. באמת.

יכולה לספר על בעלי שהוא יוצא למרכז הערכה לאלוף משנה שזה מבחינתי עילוי בתחושה. הייתי כל כך גאה בו על הסאל ועכשיו הוא מטפס בעוד דרגה? אני בשוק מהבן אדם הזה שמצליח להתקדם כל כך רחוק.. הרבה מעבר לאופק. 

טוב די קשקושים. צריכה להתאפס על עצמי פה ולראות איך אני ממשיכה מכאן. אולי לשנות עיצוב? אני נרגשת כל כך לכתוב שאני לא יודעת כרגע איך להתחיל לעדכן כאן..

 

 

אני הייתי סתם כותבת . היי לכם! התגעגעתי .

נכתב על ידי , 17/11/2020 11:40  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הבוחן העליון ב-30/6/2023 02:48
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתם כותבת.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתם כותבת.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)