לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עין כחולה


יש לי סודות=] לא גליתי לאף אחד... אבל זאת לא סיבה לקרא לי חסרת רגשות=[

Avatarכינוי:  Yanch

בת: 30

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2019    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2019

הגיגי לילה


***

יודעת שישרא הולך להסגר כנראה. לא עוצר אותי מלכתוב. הבלוג החלופי

https://toblueeye.blogspot.com/ 

****

 

אני לא מרגישה שאני צמאה לאהבה כרגע.

אני לא מרגישה צורך עז לחפש אהבה, לא מרגישה מיטה קרה. אני אפילו לא מרגישה את המחסור בתשוקה.

ההנחה שלי, שזה נובע מהדימוי העצמי שלי אבל אולי זה פשוט כי יש דברים הרבה יותר חשובים להתמודד איתם.

כך יוצא שאני מסתובבת לי בעולם, חזקה ועצמאית, מסתדרת בכוחות עצמי.

 

רק שלפעמי אני מתבלבלת. לפעמים אני לא שמה לב איך אני נותנת לאיזה בחור צעיר כזה או אחר, משקל למילותיו.

איך אותה בחורה חזקה, תוך שניות נופלת ברשתות מתעניינות.

עולה בי הספק שאולי זה לא שאני לא מרגישה צורך בחום ואהבה אלא שאני מדחיקה עמוק עמוק

את הצורך הזה.

והרי זה צורך בסיסי, לא?

כל מיני חוויות קטנות מזכירות לי שאני צריכה למצוא מישהו שיעמוד לצידי ויתמוך בי ואני בו.

 

אני חושבת שאני צריכה להפסיק לספר לחברים על עלמים שמתחילים איתי. נראה שדווקא כשאני שומרת דברים בסוד, דווקא אז זה מצליח. אולי יש דבר כזה פתיחת עיניים? עין הרע? אני לא יודעת.

אבל משהו אומר לי שאולי הסבב הזה, שבהחלט לא מתוכנן אבל כבר התחיל להפעיל את גלגלי הסקרנות שלי, אולי לא יניב פירות.

 

הרבה שואלים למה לא מר מאהב וזו באמת שאלה גדולה שאת התשובה האמיתית אליה יודעים רק אני ומר מאהב. ואולי אפילו הוא עצמו לא באמת יודע מדוע אני כל כך מתנגדת. אני חושבת שבמקום מסויים הוא מתכחש לעובדות. אני רוצה להאמין שלו הסיבה היתה נחשפת, כל הספקנים היו שותקים. אני יודעת שזו ההחלטה הנכונה פשוט כי זה מרגיש לי נכון.

 

יכול להיות שאני מצפה יותר מידי מהמין השני? אולי הציפיות שלי לבן הזוג האידאלי גבוהות מידי? נדמה לי דווקא שבשנה האחרונה הורדתי כל כך את רף הדייטים הראשונים שכבר לא ברור לי מה עוד אפשר לעשות...

ואיך בכלל אפשר לוותר על תכונות אופי קריטיות?

ואולי אני בכלל פולי?

 

ואולי אני סתם רוצה לשמוע מילים יפות. מחמאות מישהו?

עד לפעם הבאה,

ביי ביי

נכתב על ידי Yanch , 5/6/2019 01:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כתובת חדשה-לייתר ביטחון


טוב אז.. עד שלא יהיה וודאי אם נסגר או לא נסגר

https://toblueeye.blogspot.com/

קישור לבלוג החלופי שלי.

מבאס לחשוב שיסגר, מקווה אבל שלא...

אני בכל מקרה מפרסמת במקביל, בתקווה שהאתר לא ירד..

האם משהו חדש בחיי חוץ מלחץ כללי שכזה? לא, כרגע לא..

עד לפעם הבאה,

ביי ביי

נכתב על ידי Yanch , 3/6/2019 19:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYanch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yanch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)