לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג הריון ולידה. כל החוויות כל הבחילות והבעיטות. מההתחלה ועד הסוף אז עם מה מתחילים? בדיקות גנטיות וחומצה פולית נשמע לי כמו התחלה טובה....בהצלחה

Avatarכינוי:  קוקולה1

בת: 45

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

שנה וחמישה חודשים


דניאלוש גדלה כבר כמעט וכל השיניים יצאו.

ביום שבת היא התחילה לעשות כבר צעדים, יותר משלוש צעדים ולשבת, את זה היא עושה כבר הרבה זמן.

הכל בקצב שלה, אבל בהמון כייף.

אני מנסה להיזכר איך החיים נראו לפני דניאל ואני לא ממש מצליחה.

הבלוג הזה נולד יחד איתה אך שייך עדיין לחיים שלפניה.

לשלב התכנון ומהלך ההריון.

לפעמים אני כועסת שלא תיעדתי כל רגע ורגע בהתפתחות שלה.

שהיומן מסע לחיים שלה לא מנוהל כפי שצריך.

אך היומן הזה נמצא בצרור זכרונות בראשי, בקטעים קטעים.

קטעים של חוסר אונים לפעמים, קטעים של קושי

אך הרבה מאוד קטעים של אושר!

 

אנסה יותר מאוחר לצרף תמונה עדכנית.

 

נכתב על ידי קוקולה1 , 15/6/2009 11:11  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יונת ב-29/12/2009 10:10
 





4,780
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , האופטימיים , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקוקולה1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קוקולה1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)