לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד בלוג על החיים


עול דקה שעוברת לעולם לא תחזור...

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 275730618 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

שנה שלמה של אושר ואהבה !




 אני ואהובי היום שנה! ויי אני לא מתארת זאת.

השנה עברנו כול כך הרבה דברים יחד , שהרבה מאוד מהם היו בפעם הראשונה

והיו לנו ממש המון רגעים של אהבה ורומנטיקה ! 

אני קניתי לו שעון עם חריטה ועם תמונה שלנו יצא ממש ממש יפה!!! והוא קנה לי חריטה

על עץ עם מלאך שמחזיק לי ועם תמונה שלנו. אני כותבת את הפוסט הזה ולא מפסיקה להיסתכל על זה!

 

והינה זה מה שהוא כתב על החריטה:

אני אוהב אותך הכי בעולם

יותר מעצמי ויותר מכולם

בלעדייך פשוט אין לי אוויר

אז אני רוצה שתדעי ושידעו כולם

שאותך אני אוהבת הכי בעולם.

איך אחרי מילים כאילו לא לבכות אני לא יודעת!

החלטתי לכבוד הפוסט הזה להוסיף תמונות ...

אז נתחיל לפני הסדר :

התמונות הראשונות שלנויחד כאשר היינו שבועיים :


 








 כאשר היינו חודשיים נסענו עם אחי ועם החברים שלו לכינרת עם ליינה באוהלים ואני

כמובן הייתי בכלל בהלם שההורים הסכימו לי אבל את היומיים האלו אני לא ישכח בחיים כי זה היה

כמו בסרט הכי טוב שרק היה יכול להיות, אנחנו בכינרת מסביביינו אין אף אחד במים

למעלה יש מלא כוכבים וירח מלא ומקיף אותנו האורות של עיר טבריה .. וייי זה פשוט נפלא



ואז עברו להם עוד ימים ... שבועות והינה תמונות של המשך הקשר הקשר שלנו.

הינה פה אנחנו3 חודשים אצלו בבית...

והינה זה אצלי בבית סתם עשינו תמונה:



והינה כמה תמונות שעשינו כשיצאנו :





 


 

והינה הגיע לו עם הזמן גם החגים - השנה הזאת חגגתי בפעם הראשונה ראש השנה עיברי עם חבר שלי ועם משפחתי ומאוד

מאוד נהנתי וכך גם ראש השנה הלועזי חגגנו חצי אצלו וחצי אצלי והיה ממש כיף הזמן טס...

 ואיך אפשא שלא להזכיר את יום הולדתי ה 18 שזה היה ארוע בילתי נישכח! זה היה יום הולדת הראשון שלי שכול

כך נהנתי אם זה היה בהתחלה בבית ואחר כך במיסעדה! זה היה ארוע בילתי נישכח

 


ומאז אותו יום המאושר עברו לנו דקות.. שעות... וככה גםאנחנו עברו תמיד עוד שלב ועוד שלב בקשר

ואז החלטתי ביום הולדתו להפתיעה אותו - לעשות לו מסיבת הפתעה , משהו שונה ומיוחד !

למרות כול הקשיים והדאגות הכול הלך מושלם...

 

לבנתיים זהו למרות שעוד מאט אני יוסיף תמונות של יום הולדת של לייקה ועו כול מיני תמונות שלנו אז

שווה לחכות !!!

ולבנתיים הייתי רוצה להודות לכול מי שעוזר לי, מביא לי עצות , והכי חשוב תומך בי :

הכי הכי הכי אהובה עליי החצי השני שלי


 


לייצקה אחותי רציתי להודות לך ולהגיד לך תודה ענקית ענקית על הכול העזרה ועל כול מה שעשית בישבילי

על זה שוויתרת לי , על זה שעזרת לי להגיעה להחלטה הנכונה , על זה שכעסת עליי כאשר לא עשיתי את הדבר הנכון

והכי חשוב על זה שתמכת בי שרגעים הקשיים ויותר טובים ! תידעי שאני מאוד מאוד אוהבת אותך סיסטרונקה

 


 

ואיך אפשר שלא להזכיר את איליאנה ! תודה גם לך על העצות שלך שעזרו לי

ועל זה שתמכת בי וניסית לפתוח לי העניים בזמן כדי שאני לא יטעה!

רוצה להודות לך על האוזן הקשבת ועל העזרה !!!

 


נכתב על ידי , 8/3/2009 23:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילי=] ב-9/3/2009 22:29
 



חכו לפוסט =)






חכו לפוסט בילתי נישכח ....

 

 

 

 

נכתב על ידי , 5/3/2009 22:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,720
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל::^angel^:: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ::^angel^:: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)