לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  stasia.~

בת: 29

ICQ: 488038171 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

למי שעדיין חושב שזה הבלוג שלי.~


טוב סג, הבלוג הזה משנה שעברה._."~

גליתי, לתדהמתיO: שעדיין חושבים שזה הבלוג שלי. אז לא.D:

כאילו זה הבלוג שלי, אבל הישן. NO MORE עידכוניישן.~

ופתחתי אחד חדש, דיי מזמן. אז.. http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=552452

רק למי שחושב שאני עדיין מעדכנת כאן[כנראה שהוא סתם חושב. אני לא מדכנת כאן.ככל הנראה.]

~

וול, הייתי אומרת שזה ממש מצחיק שאני מעדכנת בבלוג ישן ואפילו עושה בו פוסט חופר פורגאדסטייק!!1&^%$#~ אבל, מצאתי אותו ב מ ק ר ה . כי גליתי שעדיין חושבים שזה הבלוג שלי~

וול, עשיתי את מה שהייתי צריכה לעשות ^_ _^

 

 

MISUMISU\\\HELENX3

[אגב, העיצוב מכוער בעליל. מה לעזאזל חשבתי לעצמי?!~_ _~]


נכתב על ידי stasia.~ , 9/5/2009 17:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,557

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לstasia.~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על stasia.~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)