לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  d a s h a $

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007


חח שנה שלא כתבתי פה...כ"כ הרבה דברים קרו מאז... יותר מידי.

אבל החיים טובים:))

כן כן...אותה הדשה המפגרת שתמיד בדיכאון מכל דבר שזז, שמחה. וויפי היי.


"someone love you, even when you don't think so."

חושבות שאתה הכי מכוערות בעולם?שמנות מידי? זה לא נכון.

כי בשביל מישהו אחר, אתן תיהיו הכי מושלמות בעולם. אל תלבשי בגדים שונים שאת לא אוהבים, אל תסתפרי ותתאפרי כמו שאת לא אוהבת, תהיו את, עצמך. אסור שמישהו ישנה לך את הטעם, את צריכה לחיות ע"פ  הדעות שלך.

 

למדתי לאהוב את עצמי כמו שאני. תמיד שנאתי את הגוף שלי, ועד עכשיו אני שונאת. אבל למדתי לקבל אותו איך שהוא, כי זה הגוף שלי. ורק שלי.

החיים נהייו לי הרבה יותר שמחים וקלים לעומת שנה שעברה...

תחייכו, והחיים יחיכו חזרה.

 

נכתב על ידי d a s h a $ , 16/8/2007 15:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לd a s h a $ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על d a s h a $ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)