לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שטויות של נערה מתבגרת D:


אני וגיטרה זה לנצח..3>


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

פוסט עידכון עננננננננננננננננננננק.


ואו. ואו.

אנשים אשכרה נכנסים לכאן XDDDD

ואו. הבלוג הזה הוא הוכחה חייה לאיך שאני משתנה ולא משתנה באותו הזמן. כל פעם שאני נכנסת לבלוג הזה [במקרה לגמרי,אגב] אני מבינה את זה מחדש.

בכל מקרה, עזבו את הקטע הכבד. יש לי רק דבר אחד להגיד על הבלוג הזה ועל האני שכתבה את זה: XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

אולסטאר? אולסטאר? אני רציתי אולסטאר? WTF? אולסטאר שחור?

אבוי XD; אני מרגישה סתומה רצח. [אולסטאר?@@#$%]

בכל מקרה. רק רציתי לעדכן כאן כי הבלוג הזה בעל נטיות אובדניות [אולסטאר?!@#]

אמ. זה מה השתנה בשנה האחרונה.

טוב, דבר ראשון אני לא רוצה אולסטאר שחור. יש לי DC שרופות אעש מאמריקה P:

הכרתי אנשים חדשים.

אני בכיתה ט'.

השתפרתי מלא בגיטרה.

הפסקתי לנסות ללמוד לרכוב על סקייט [חבל האמת. זה מגניב]

עברתי מליון כינוים חדשים.

הפסקתי להיכנס לדיכאון כל יומיים.

התחלתי לשמוע פאנק אירי.

התחילה האובססיה שלי לאירים.

אני בשומר הצעיר [סוףסוף].

נדלקתי על מישהו ועבר לי ממנו.

סיימתי לקרא את הארי פוטר.

התחברתי עם הרנדולמים.

גיליתי מי החברים האמיתים שלי.

סיימתי את העבודה במדעים.

עשיתי ארבע בוק ריפורטים.

סגנון הכתיבה שלי השתנה.

הפסקתי להיות בקשר עם ידידים טובים ;;.

התחלתי לכתב שניי ספרים ולא סיימתי אף אחד מהם.

גיליתי שאני דומה לגל.

קראתי המון ספרים.

אכלתי פיצה [טוב, ינה >>].

למדתי בבינין  גפן וחזרתי להדס.

פרשתי מציור.

ינה ודורית ישנו אצלי. המון פעמים.

דנה היתה אצלי.

היתי בטורנירים XD.

התחילו איתי ועם דורית בני שומנה עשרה.

צמתי בחו"ל.

סימתי פאזל של 1000 חלקים.

החתול שלי הרס מסגרת של פאזל שלוש פעמים.

היו אצלי בנים.

גיליתי שמישהו מואהב בי.

גיליתי שמסיבת התה של בוסטון, היא לא מסיבת תה XDDD.

הסתפרתי.

היתי בערד בל"ג בעומר.

שמרתי על קשר עם קבומי החבר הדימיוני.

סבא שלי נפטר.

אמא זרקה לי את הפוסטרים.

הצלחתי למצוא בגד ים.

היתי במסיבת סיום של נוי.

רכבתי על האופנים של ינה. ולא מתתי.

הכרתי את שוקיXDD

קיבלתי מחזיק מפתחות מפריז וניו יורק.

ראיתי את אנדרי.

אבל, כמובן היו דברים שלא השתנו.

נשארתי חברה של ינה ודורית.

לא התמזמזתי ;;

דורית עדיין תוקעת גרפסים.

אני עדיין שונאת עשיון.

עדיין בלי חבר.

עדיין עם אותו פאלפון.

עדיין יש לי מגנט של שזר על המחשב.

עדיין מנויה לעיתון. רק שעכשיו זה מבסע אחר ולא מסע צעיר.

אני עדיין יושב ליד ינה בשיעור צרפתית.

אני עדיין חולה על דראקו מאלפוי.

עדיין תולעת ספרים.

עדיין שרופה אעש על שר הטבעות.

עדיין אמורה לשים משקפיים ולא עושה את זה.

עדיין אותה מקלדת.

עדיין חברה של דנה.

עדיין אותו זיכרון גרוע.

עדיין אוהבת זאולוגיה.

עדיין אוהבת צ'ילי פפרס.

עדיין מנגנת בגיטרה.

[ינה אמרה לי לכתוב שעדיין לא יצא הסרט השישי אבל זה לא הכי קשור.]

השער שלי עדיין שטני.

עדיין כותבת.

 

ינה המציא סלנג. היא מכריחה אותי להגיד שרוף במקום כל מילה אחרת. מי אומר הנעלים שלי שרופות?XD

אוקי. זה הדבר הכי חופר שישXD ח"ח למי שהגיע לכאן!

ספליי D::

-

אוקי, WTF?

למה כתוב לי טוקיו הוטל ברשימת מוזיקה?

בחיים לא שמעתי טוקיו הוטל. אני שונאת טוקיו שמוטל. הם גרועים. זה מוזר רצח.

אגב, אני גם לא שומעת MCR ןTDG וGD יותר. ועוד כמה דברים לא קשורים שיש שם. רק למקרה שתהיתם.

 

נכתב על ידי , 6/9/2008 19:21  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 407850911 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'ארלי D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'ארלי D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)