לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

me




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2008


פשוט טוב לי.

חשבתי שזה עניין של זמן עד שאבין שהכל אשליה

אבל הבנתי שאני חיה את המציאות

ולמרות שיש סיבות שיסתרו את זה

הגעתי למקום שאני רוצה להיות בו

ואני חושבת שכל הזמן האחרון חיפשתי להיות בדכאון

ואולי זה נשמע מוזר, כי הרי מי אוהב להיות במצב כזה

אבל אני חושבת שיש תקופות שאני אוהבת את זה

לא תמיד הכל צריך להיות טוב ונכון...

 

האחרון החזקתי את הקשר כי הוא הרגיש נכון ולא כי באמת רציתי.

ההתלהבות שהייתה בהתחלה חלפה והתחלפה בסתמיות

 

שום דבר לא חסר לי כרגע.. הכל נמצא במקומו ויש לי הרגשה טובה לזמן הקרוב..

 

אני אוהבת אופטימיות=)

נכתב על ידי , 27/9/2008 03:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




Don't tell me if I'm dying, cause I don't wanna know
If I can't see the sun, maybe I should go
Don't wake me cause I'm dreaming, of angels on the moon
Where everyone you know, never leaves too soon

נכתב על ידי , 24/9/2008 20:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום טוב


הוא משלים את כל מה שחסר לי..

ואין מאושרת ממני לדעת שהוא איתי

בא לי לחבק אותו

נכתב על ידי , 9/9/2008 22:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 218247427 




427
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtell no one אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tell no one ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)