לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משפט סיני חכם אומר.. בעצם עזבו "כותרת"


break a leg and not for luck =]

כינוי:  shir #$%*&^

מין: נקבה

ICQ: 349119443 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007


חודש דצמבר הגיע יאללה קר לי משו מטורף אני לא יכולה לסבול את זה יש לי קמטים וסדקים בכל הגוף ואני רוצה רק להתקלח כל היום!!

 

התקבלתי ללהקת מקצבים (מחול) אחד החלומות שלי כבר סיימנו 3 ריקודים חחח

התחדשתי בעוד בגדים מהעין השלישית ופוטר של פינוקי (i dont do drugs.. honest!) חזק ביותר

 

החיים שלי טובים אני חושבת

שביתה- לא רע לי

כרגע חזרתי מאיזה יציאה או משו כולם מסטולים מתים

 

אה גם התחלתי ללמוד גיטרה.. החלטתי שאני רוצה לדעת פשוט יותר מקצועי

הולך אחלה אני חושבת

 

מה עוד??

המוזה שלי לשירים נעלמה לה

עכשיו יש לי משו עם סיפורים- אז כתבתי מן סיפור קצר כזה (עמוד וקצת) דרמתי משו

טו מאץ' לדעתי אבל תגובות טובות- בטח כולם צבועים חח

לא נורא

 

יאללה.. עדכנתי סתם כי לא עדכנתי מלא זמן אפילו אין לי על מה

קיצר ביי אוהבת אתכם יצ'כוסלובקיים

נכתב על ידי shir #$%*&^ , 1/12/2007 01:21  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshir #$%*&^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shir #$%*&^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)