לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משפט סיני חכם אומר.. בעצם עזבו "כותרת"


break a leg and not for luck =]

כינוי:  shir #$%*&^

מין: נקבה

ICQ: 349119443 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

חיה ונושמת.. :)


טוב אז אין לי לא זמן ולא כח לעדכן... מצטערת חברים חח

האמת שנוצר מצב שאני בקושי בבית- דכאוני מעייף משו.

ולמערכת השבועית שלי:

ראשון- חזרה של הלהקה מ13:30 עד 16:00 חוג בלט מ16:15 עד 18:00

שני- ברנקו וייס (פרוייקט לקידום המצויינות או משו כזה) מ16:00 נראלי עד 20:00 חוג ג'אז 20:30 עד 22:00

שלישי- יום חופשי go freedom yeah yeah go freedom

רביעי- בלט מודרני מ16:30 עד 19:00 ואז חוג גיטרה (כן התחלתי ללמוד מקצועי אם שכחתי להזכיר זאת..) עד 20:00

חמישי- לפעמים חזרה של הלהקה לפעמים חופש :)

שישי- ישר אחרי בצפר(13:30) חזרה של הלהקה עד 16:00 וזה באמת דכאון...

 

לא נורא איכשהוא אני שורדת... עדיף ככה מאשר להתנוון בבית לא? :)

אה וקניתי כובע חדש עם פונפון משו גדול חחחח :):):)

 

אני מתלבטת אם לפרסם תסיפור שלי.. כבר הזכרתי שהוא נורא דרמטי?

יאללה חברימוס ההאמת אני מאחרת לחוג ברבע שעה כבר.. אז יצאתי

see ya

נכתב על ידי shir #$%*&^ , 26/12/2007 16:38  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshir #$%*&^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shir #$%*&^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)