לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

One of my turns


נערה בחדר האדום

כינוי: 

בת: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

חלום כחול/פורטיס




רואה אותך שוכבת בין הסדינים הלבנים
ומטפס בדרך אליך, אליך
אוהב אותך צועקת ואת ידיך מלטפות
הסיפוק שאת שואבת ממני אליך

אני שותק ואת צוחקת כן יש טיפות 
של שיגעון בינינו
חלום כחול ואת נוטפת
את כמו האש, כמו להבה, שורפת

אני אוהב אותך תמיד מחדש
כמו בירח דבש כשאת אוחזת אותי 
חזק כמו נחש מאבד שליטה רועד ונרגש

התחושה שאת נותנת וגופך שמבקש
אז קחי אותי אליך, אליך
האש שבך בוערת חלום שמרגש
הסיפוק שאת שואבת ממני אליך

אני אוהב אותך תמיד מחדש
כמו בירח דבש כשאת אוחזת אותי 
חזק כמו נחש מאבד שליטה רועד ונרגש


איכשהו עדיין אוהב אותי תמיד מחדש

נכתב על ידי , 2/5/2009 13:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,225

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSexy Sadie. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sexy Sadie. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)