לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~בלי גבולות~


כל אחד נולד מתי שאלוהים החליט שהעולם הכי זקוק לו.

כינוי: 

מין: נקבה

MSN:  שני (ה)יפה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

כמה זמן..


כמה זמן זה כבר מהפעם האחרונה... ומאז הרגשתי כ"כ הרבה. התרגשתי כ"כ הרבה. ראיתי עוד כ"כ הרבה. ומשום מה עוד לא הסתפקתי. לא קצת, לא טיפה, לא בכלל. ועם כל מה שעברתי אני מרגישה בדיוק אותו דבר. ושום דבר לא השתנה לי בכלל. למה? אלוהים יודע.... ואני מנסה. באמת מנסה! ניסיתי. מהרגע הראשון שיכלתי. וברחתי, והתמודדתי ועשיתי כל דבר שיכלתי. אבל אני תקועה באותו המקום. כבר שנה! כבר שנה שאני פשוט תקועה באותו המקום.. זה לא נורמאלי. לא הגיוני... לא רוצה יותר. דיי. לא רוצה יותר.
נכתב על ידי , 6/12/2008 15:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





401
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשני דול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שני דול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)