לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Turn ON, tune IN, d r o p OUT.


^^

Avatarכינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2019    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2019

לפעמים עדיף שלא


הפחד להיאבד,

הוא משתק.

הפחד לא לדעת, לחיות על בסיס ההנחות שמתרוצצות בראשי בלבד,

מחליפות תחפושות עד דלא ידע,

משתק הוא.

כמה פחדתי לא לעשות את הדבר הלא נכון,

שעל הדרך עשיתי כמה דברים אחרים שגויים.

זה שיעור על הצד הלא נעים.

שיעור שאומר

שלפעמים

לפעמים עדיף לא לדעת.

ולפעמים עדיף להיות קצת מבולבל,

ולא לתת ליצר ההישרדותי, המתגונן, המפחד -

לפרוץ את החומות, לשאול ולחקור ולחפור ולנבור

כמו בפצע שרק מנסה להגליד.

זה קצת מזוכיסטי

והאמת גם קצת טיפשי,

והכי מבאס שבסוף גם די פוגע.

כשהכוונות מפספסות את המטרה,

ומספחות עוד נפגעי חיצים תמימים על הדרך,

זה משתק.

זה משתק אבל אפשר גם אחרת.

זה משתק אבל מזל שיש את האנשים שיראו לי אותי מבחוץ,

שישימו לי מראה בדיעבדית,

שקצת לא נעים להסתכל בה,

כי את לא אוהבת ממש את מה שמשתקף,

אבל מזל שיש.

כי רק ככה

פוקחים את העיניים

מסירים את אבק הפחדים שהצטבר והסתיר את כל האמת,

את כל האנשים שמסביב,

את כל מה שקורה מעבר לראש שלי,

מחוץ לבפנים,

מחוצה לי.

 

 

 

 

 

 

עכשיו חדש.

נכתב על ידי , 29/3/2019 16:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





25,633

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyamiVAMP___X אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yamiVAMP___X ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)