לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


3>

כינוי:  .Dead for you

בן: 34

MSN:  Fuck You Biatch.





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

לקחת הכל בפרופורציות.


צריך לקחת הכל בפרופורציות.
החיים קשים. החיים יפים.
טוב האיש שימצא בכל עצב טיפת שמחה. טוב האיש שיקבל ממנה את כל האהבה. טוב האיש שיחיה רק למענה.
אבל צריך לקחת הכל בפרופורציות.
שום דבר הוא לא לנצח. ברוך שמו וכבודו אם יתן לי משהו להחזיק בו לנצח. אפילו את עצמי.
החיים קשים.
צריך לעבוד,וללמוד. עובדים כדי לחיות ותוך כדי לומדים כדי להצליח. צריך להתחשב בצרכים של אחרים ולהיות נחמד לסביבה.
לפעמים יש ירידות ועליות. פה ושם אויבים. דברים לא בריאים.
החיים יפים.
יש לך קריירה ושגשוג. יש לך אהבה, אבל עם זאת, שום דבר הוא לא לנצח.


שוב לוקח הכל בפרופורציות, לא מצפה לכלום.
יש כל כך הרבה אנשים שצריך לדאוג להם במו ידיי. שאם אעצום עין ברגע לא נכון, הלב שלהם כבר לא יהיה חלק מהלב שלי. שאם לא אחייך ברגע מסויים,תו הפנים עלול להיות עצוב לנצח נצחים.
גם אני בנאדם עם חלומות. החלום שלי הוא לא להיות גיטריסט או להיות פסיכולוג. או שחקן במה. או דוגמן או סופר.
החלום שלי הוא להיות מאושר. החלום של כל אחד מסתכם באושר. אם אין אושר. אין חיים.
דבר גורר דבר וכשיש לך משהו ביד,כמו כתיבה למשל או משחק, חבל לאבד אותו. אבל למרות הכל. שום דבר הוא לא לנצח ותמיד חשוב לשאוף לשלמות.
העולם כל כך מזוהם באנשים שכבודו יצר בשביל לשים לנו,לבני האדם מכשול. אף אחד לא מושלם, ועם זאת אני אישית שואף לשלמות, למרות שבתוכי יודע שלעולם לא אהיה מושלם. ולמרות זאת חשוב לי לשאוף לטוב ביותר.
"אני יודע שיש מלאך אחד ששם רק במיוחד,לשמור עליי." לא אני לא פוחד. אין לי רחמים.

קשה להיות נער שעבר כל כך הרבה בחיים, ולהבין את כל הדברים האלה. אולי התבגרתי מהר מדי.
החיים לוקחים אותך למקומות שאולי לא צפית להיות בהם, אך נותנים לך כוח להמשיך ודרכים נוספות לפנות.
כשאתה מקסים אנשים עם הכריזמה האישית שלך הדלתות נפתחות בפניך נורא מהר, אבל רק אם אתה אמיתי ולא מזוייף.
מנסיון אישי.
צריך לסבול בשביל להרגיש טוב אחר כך. ככה זה. החיים קשים. take them or leave them.
אז בואו אני אגיד לכם, i took them.

נכתב על ידי .Dead for you , 20/2/2009 19:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





29,330

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.Dead for you אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .Dead for you ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)