לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

die in the bath tub.how nice.


מי אני? אלוהים. מה אני עושה בשעות הפנאי? ביד. הכרתם? יופי.

כינוי:  &&~

בת: 31

MSN:  תנסו לנחש





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2010


יושבת כאן, אחרי כמויות אדירות של שוקולד

וחושבת על משו אחר.. יותר נכון מישו אחר.

 

 

אבל היי, הסיבה שאני חושבת עליו זה שאני לא ישיג אותו בחיים.

אז... מותר לי.?

אני לא מאמינה שאני יצליח להגיע לפיסגה,

 

בכול מקרה אתה לא ברמה שלי, או שאני לא בשלך,

בכול מקרה אתה לא יודע איך להתייחס לאחת כמוני.

נכתב על ידי &&~ , 22/3/2010 17:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



339
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל&&~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על &&~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)