לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MyLiFe


אין לי מה לתאר. אני פשוט אוכל לרוקן פה כל מה שמצטבר..אני אספר על החיים שלי, על החברים שלי,על המשפחה..על הלימודים. על כל מה שאני עובר.. על החיים שלי. נטו.

כינוי: 

בן: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

עוגת תפוחים, או חצי קפה.


אני חייב להפסיק להתעסק בזה,

ופשוט לזרום.

ולא להפגין שום דבר.

 

ולהפסיק לשתות איתם קפה ולאכול איתם עוגיות מהקונדיטוריה.

זה במילא מלכלך את הלפטופ. :S

נכתב על ידי , 22/8/2008 21:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,797
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לrandu אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על randu ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)