לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~בלונה-בלוג~


אמ... זה הבלוג שלי ! עכשיו יש לי את הזמן לעשות בו קצת דברים חדשים!!! דברו איתי! ותגיבו אם לא קשה לכם!

Avatarכינוי: 

גיל: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

17.08.07.... אחלהה של יום!!! וכן כן יש לי הוכחה!!!


מה עשיתי היום!!!???

 

אז כמו שאמרתי בבלוג הקודם בבוקר הייתי בקניון...בצהריים אבא לקח אותי הביתה...ובערב עשיתי מסיבונת(מאוד מצומצם).... כי ההורים היו אצל חברים שלהם!

היה כיף ראינו כוכב נולדדדדדדדדדדדד (איזה כיףףףף מ=א=ר=י=נ=ה עלתה לגמרר....) צרחתי כששמעתי את זה... אכלנו, דיברנו, צחקנו,ראינו טי.וי... ואז יצאנו לטייל בקיבוץץץ.. חזרתי לפני 5 דקות ככה...ראינו קיפודים בדשא הגדול וליטפתי אותםם!! מתוקיםם!!

אחרי זה ישבנו,צחקנו והיו בומים אל קוליים זה היה מפחידדד :-O...

ככה נגמר האחלה יום הזהה...

 

מה יש לי להגיד היום לאנשים?!?!(מי שזה מיוחס אליו יבין)

ומה שבאתי לאנשים שהם יודעים שאני מתכוונת אליהם!!!!

הוכחה> יש

עכשיו מה שנשאר לי להגיד ....

מה הבעיה שלכם להגיד שטעיתם???? אה ??? לא בכבוד....

ועוד לקרוא לי ב"שמות"...

טוב אני לא מתכוונת לבזבז זמן על איזה שטותת שפשוט דפקתי לכם גוש בקשר אליה...!

 

לא בכבוד אה???

 

בקיצור ... אל תנסו להבין מי שצריך לדעת את זה יבין!!!

 

 

 

סופ"ש מעולה שיהיה לכםם!!!

אוהבת 3>

נכתב על ידי , 18/8/2007 03:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



16.8.07 אחד הימים הכי כייפים בעולםםם!!!!


אממ .. אז מה עבר עליי אתמול (16.8.07)

 

באתי לירדני.. משם הלכנו לטיילת להופעה של בית הבובות פגשנו את ענבר היפה וסתיו'ש ..היה ממש ממש ממש חזק...

רקדנו,קפצנו ועשינו שטויות... היו כל כך הרבה חתיכים.. :P

נגעתי בסולן של בית הבובות.. הוא הזיעעע..חחח.. כמעט הצטלמתי איתו ,אבל הוא היה צריך ללכת!

אחרי ההופעה נשארנו קצת ברחבה איפה שהיתה ההופעה,דיברנו עם אנשים שאנחנו מכירים וגם הכרנו אנשים :P

ואז הלכנו לארומה(נו מה כמו תמיד)...ישבנו צחקנו, הסטלבתנו,דיברנו היה ממש מצחיק...  רציתי פרוזן יוגורט אז הלכנו, ראינו ידידים קרובים שלנו, ראיתי ילד שלא ראיתי אותו איזה שנתיים..זה היה מצחיק...

הלכנו לגלידריה האיטלקית, והמוכרים היו כל כך חתיכיםםםם פאק... למרות שלא קניתי ואמרתי להם שאני לא קונה הם נתנו

לי ולענבר לטעום הכלללל היה טעים נראה לי מכל הטעימות אכלתי כדור גלידה אחד...

איזה חמודים הםםםם :)

 

ואז הלכתי לישון אצל ירדני, נשארנו ערות עד סביבות 4, היה מגניב ראינו טי.וי , דיברנו!

קמנו אכלנו ארוחת בוקר והלכנו לקניוןןן זה כבר היה  היוםם..

הסתובבנו, עשינו מסאז' (איזה נעים), גם שם הציעו לנו לטעום עוגיות והיה ממש טעים!!!

 

אבא לקח אותי ועכשיו אני בבית עם תכנונים מה לעשות בערב....

 

אוהבת3>

 

אחד הימים הכי כייפים בעולם!

נכתב על ידי , 17/8/2007 16:31  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תכירו!


היי לכם!

 

אלונה, למי שרוצה בלונה...==>

 

אמ.. בת 15 & פנויה!

 

בקיצור אני אחלה תכירו..מה כבר יכול לקרות( אני לא נושכת)

 

אחרי הרבה זמן שלא היה לי זמן להיות פה ,חידשתי!

עכשיו יש לי זמןןן! להשקיע קצת!

 

אוהבת לנצל כל רגעעעעעעעעעעעעעעע!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

אם רוצים לדעת עוד דברים שאלו! תגובות, משהו ואני אענה! :-P

 

 

תמונה אחת היפותת!

I LoVe MuSiC sO mUcH!

נכתב על ידי , 16/8/2007 14:57  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





328
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBaLonoOsH אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BaLonoOsH ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)