לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

°•*חנינו’’ש*•°


זה העולם שלי ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2008


פה תוכלו למצוא את כל רשימת משפטי האהבה לשימוש בברכות ובמכתבים רומנטיים .. לקט משפטים יפים ומשפטים חכמים צוות מומנט .. מאחלת שתיהנו מהם ותמצאו להם שימוש ... 

                                        

פעם שאלת אותי מי יותר חשוב, אתה או החיים שלי ועניתי החיים שלי... הלכת עצוב מבלי לדעת שאתה החיים שלי

 

אחרי החיוך הראשון שעשית לקחת ממני משהו שבלעדיו אני לא יכול לתפקד, הלב, לכן בלעדיו, כלומר בלעדייך לא אוכל לחיות.

 

אל תתני לנשיקה לטמטם אותך ואל תתני למטומטם לנשק אותך.

 

אם כל מילה היא נשיקה אז אני רושם לך מגילה

 

על הלב שלי אין הלוואות ואין הנחות , אין תשלומים ואין מבצעים , שברת – שילמת !

 

אין דבר העומד בפני הרצון, אבל לפעמים יש רצון והדבר לא עומד.

 

למדתי שבשבוע יש 7 ימים , שביום יש 24 שעות , בשעה יש 60 דקות ובדקה יש 60 שניות , אך לא למדתי ששניה בלעדייך זה נצח.

 

מרחוק את נראית מליון דולר, אבל מקרוב את חייבת לי 20 שקל.

 

נגעתי בבוץ - התלכלכתי, נגעתי בקוץ - נדקרתי , נקעתי באש - נשרפתי, נגעתי בך התאהבתי

 

אהבה קשה אהבה כואבת אבל אני בך פשוט מאוהבת

 

אם בכל געגוע אלייך היה נופל כוכב, לא היו כוכבים בשמיים.

 

כדי לכבות שריפה צריך כבאים , כדי לכבות אהבה צריך קנאים.

 

אתמול בלילה שלחתי מלאך לשמור עליך בזמן שישנת אך הוא חזר מוקדם שאלתי אותו למה ? אמר לי שמלאך לא שומר על מלאך.

 

אני לא אוהב אותך בגלל שאת יפה, את יפה בגלל שאני אוהב אותך.

 

אל תפסיקי לחייך, אפילו כשאת עצובה, לעולם לא תדעי מי יתאהב בחיוכך.

 

אם היה אפשר להיות באותו זמן בשני מקומות, הייתי איתך פעמיים

 

גברים הם כמו דשא, צריכים כל הזמן לכסח כדי שלא יתפסו גובה.

 

נכתב על ידי , 9/9/2008 18:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




- Enrique Inglesias -



-















נכתב על ידי , 4/9/2008 18:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 31

ICQ: 422471166 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל°•*חנינו'ש*•° אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על °•*חנינו'ש*•° ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)