לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרבה מילים ושיר.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

קצר כזה...


טוב, אז אחרי המון מרמור בקטע הקודם, בעיקר על ניר והחברה שלו וכל השיט הזה יצא לי להסתכל בכל מיני בלוגים פה בסביבה...

ואז, דרך בלוג של חברה משותפת שלנו ראיתי קישורים לבלוגים אחרים...ונחשו מי היה שם?! [ניר, למי שלא הבין]

קיצור- הוא כתב כל מיני דברים על ולחברה שלו וגם היא נכנסה דרך המשתמש שלו וכתבה דברים בבלוג שלו ופתאום ראיתי שאיזה יופי להם. הם ממש חמודים ביחד ולקרוא את כל מה שהם כתבו אחד לשני, למרות כל הקיטש [והבחילה שזה העלה בהתחלה שכל כך הרבה קיטשיות קיימת בבן אדם אחד!...] הבנתי שכנראה ממש טוב להם יחד, וזה גם ממש העלה לי חיוך על הפנים ופתאום הבנתי משו... אני לא יודעת בדיוק מה זה מה שיש לי כלפי ניר אבל כנראה שזה בכלל לא רציני ובכלל לא משמעותי.

נכון, כל פעם שיוצא לי לראות אותו יש לי את ההרגשה המוזרה הזו בבטן, אבל הנה, לא ראיתי אותו פחות מחודש וכבר אני לא חושבת עליו... כנראה שזה סתם, כי אין אפחד בראש וכאלה...

 

טוב, האמת שסתם הייתי חייבת להגיד את זה, אין שומדבר חדש בחיי.

אה! בעצם יש!

סוףסוף אחרי ציפייה כל כך גדולה הוצאתי רישיון!!!!! [ווהוו!! המסיבה אצלי,אלכוהול וכאלה חופשי [; ]

 

אז השמחה גדולה וכמובן שכל דרך שפעם הייתי עושה ברגל ב4 דקות עכשיו אני עושה ברכב רק כדי לתרגל כמובן, וזהו כייף גדול ואושר שלא יתואר!!

 

אז אני מניחה שכאן אני אסיים באיחולים לבביים של חג שמח ושנה מאושרת לכולנו [ומי ייתן וגם אהבה גדולה והדדית,כמובן, סוףסוף כי משעמם ככה בלי...מה לא..?] ד"א, היום יצא לי לפגוש במקרה כמה חברים שעדיין לומדים, מה שהזכיר לי שיש כאלה שחזרו ללימודים בתחילת ספטמבר,וזה היה די מוזר, כי באמת שלרגע שכחתי שיש כאלה שלומדים בכלל, נראה כאילו זה שאנחנו סיימנו אומר שכולם סיימו..מוזר ובכל זאת! שתהיה שנה מוצלחת ומעולה לכולם! [:

 

וזה שיר חמוד של אואזיס שבדיוק מתנגן לי במדיה פלייר

 

[:

 

 Oasis - Married With Children

There's no need for you to say you're sorry
Goodbye I'm going home
I don't care no more so don't you worry
Goodbye I'm going home

I hate the way that even though you
Know you're wrong you say you're right
I hate the books you read and all your friends
Your music's shite it keeps me up all night

There's no need for you to say you're sorry
Goodbye I'm going home
I don't care no more so don't you worry
Goodbye I'm going home

I hate the way that you are so sarcastic
And you're not very bright
You think that everything you've done's fantastic
Your music's shite it keeps me up all night

And it will be nice to be alone
For a week or two
But I know that I will be
Right back here with you

There's no need for you to say you're sorry
Goodbye I'm going home
I don't care no more so don't you worry
Goodbye I'm going home

נכתב על ידי , 10/9/2007 23:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 34




91

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNothing Special אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nothing Special ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)