לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orel love ana


אני אנה משמע אני קיימת וכשאני אוכלת אני נגמרת אספתי אלי את אנה לפני שנה ואני לא מוותרת לא טיפול ולא תרופות יגרמו לי לאכול החלל הריק מבורך גורם לי לאושר גדול


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

בלי כדורים


אז ככה לפני שבועיים הפסקתי לקחת את הכדורים שלי ואלו התוצאות לרגע זה

אני לא ישנה בלילה

החרדות שמשהו רע יקרה חזרו ובגדול

הדמעות חונקות אותי מכל שטות

אני עצבנית כשדברים לא קורים בדיוק כמו שאני רוצה

אני נאבקת על כל נשימה, האויר נתקע בבסיס הגרון ולא חודר לראות

וזו רק ההתחלה

עוד לא חזרו הכוויות והבכי ההסטרי והמחשבות האובססיביות וטחינת כל נושא עד דק

אז למה בכל זאת הפסקתי את הכדורים

כי הם הופכים אותי לאדישה כי הם מרדימים אותי והשינה משתלטת על כל סוף השבוע והכי גרוע כי הם דופקים את האורגזמות כן מה לעשות את רוצה להיות נורמלית תוותרי על המין ואני לא מוכנה

נדבר שוב כשאני אתמוטט כי כמובן חוץ מזה שאני בלי הכדורים הפסיכיאטריים שלי אני גם לא אוכלת ואם אין לי ברירה ויש ארוחה שכל המשפחה יושבת ואוכלת ביחד אז מיד אני מקיאה

והשאלה כמובן כמה זמן אני אשרוד במצב הזה.

 

 

 

 

נכתב על ידי orel01 , 3/7/2008 10:45  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  orel01

בת: 60

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לorel01 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על orel01 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)