לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The story


בלוג סיפורים וכל מיני "שטויות" על החיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011


כמה אפשר להתגעגע ? ולחשוב עלייך חברה שלי ?

חן,חגגת חוקיות בקבר,אין לך רשיון נהיגה,לא התחתנת,לא היית בצבא,לא ראית עולם !

אני כועסת עלייך כי תמיד זלזלת וחצית איפה שבאלך ואיך שבאלך,לא היית זהירה,והנה את הלקח שהרבה צריכים ללמוד,בחרו להדגים עלייך.

אני זוכרת את ימי התסכול שלך מהמבחנים והעבודות שעשינו יחד,

אם הייתי יודעת,הייתי עושה הכל בשבילך,רק כדי שהחודשים האחרונים שלך יהיו הכי יפים ומאושרים

אני מפחדת שיהיה לך חורף קשה,בחוץ,איך תסתדרי ?

מפחדת שהכאב הזה לא יפסיק

אבל תודה בכל זאת שהסתיימו סיוטי הלילה ונדודי השינה

מבקשת ממך רק עוד קצת,שאצליח,כוחות עד סוף ינואר.

רוצה לחזור לעצמי,לחיים שהיו עד כמה שאפשר גם אם זה בלעדייך

יפה שלי,קטנה שלי זה לא מגיע לך

עשית כל כך הרבה בשבילי בחודשים האחרונים,ולמרות כל מה שעברנו הרעפת עלי המון אהבה וגעגועים וזה מה שמנחם אותי.שסיימנו את הקשר בצורה טובה

מתסכל שאני מדברת וכותבת לך כל הזמן ואת לא עונה,לא מגיבה. תמיד היית כועסת עליי שאני "מסננת" או "לא עונה" ועכשיו זה ההפך-לנצח.

אני צריכה את החיבוק שלך !!!!!!!! את האהבה שלך !!!!!!!!!

=/

אנחנו חברות כל כך קרובות ואת בורחת מהמציאות ומתה,זה לא הגיוני,ככה לא מתנהלים בחיים,אוף

משאירה אותי לבד,את המשפחה שלך את כולם....

את הבחורה שהכי היה לה אכפת מיופי,מראה,זוהר..ועכשיו את עטופה בכל מיני תכריכים באיזה קבר מתחת לאדמה,עם העפר וכל זה,אלוהים יודע מה המצב הפיזי שלך עכשיו,מה נשאר ממך.....זה כל כך משפיל,היית מאד כועסת לראות את זה. אני לא ראיתי..לא הייתי בהלוויה,אבל הייתי הרבה יותר קרובה אלייך,הייתי בטיסה,בשמיים..מלאכים מגיעים מהר לשם

אני רוצה לצעוק איתך מאושר בהפסקות,לצחוק,לדבר,לראות אותך רבה עם מורים על הציון=/

מה יהיה ?

נכתב על ידי ענאלי20 , 2/11/2011 20:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ענאלי20

בת: 29

MSN: 




2,349
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענאלי20 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענאלי20 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)