לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~Dont Ever Speak My Name~


is there something i should know or have i just seen too much?

Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

עוד עידכון לאוסף הקטן שלי. + Imogen Heap


וואו לא עידכנתי חודשייםםםם. משעמם פה.
 
אני בעיקרון רק רוצה לבדוק משהו..אבל באותה הזדמנות אני גם אגיד שיש לי מגבר מארשל חדש - 50 וואט (!!!!!). זה אחד הדברים המשמחים שקרו לי בזמן האחרון D:
 
Imogen Heap זמרת מ-ד-ה-י-מ-ה!!! אני ממליצה עליה בחום. בקרוב יוצא האלבום החדש שלה =] It will be GREAT
היא מעדכנת כל שבוע vBlog ביוטיוב שבו היא מספרת מה עבר עליה באותו שבוע ואיך היא מתקדמת מבחינת האלבום החדש. והיא ממש מצחיקה, משעשע לראות את הסירטונים שלה.
 
Imogen Heap
Imogen Heap

Imogen Heap
Imogen Heap
Imogen Heap
Imogen Heap

 
^.^
נכתב על ידי , 10/2/2008 20:37  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,114
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.::MissDaveyHavok::. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .::MissDaveyHavok::. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)