לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עלילות המפגרות משבח (ע"ר)

אוקיי הבלוג רק למוגבלים! הכניסה אסורה לחרשנים, נשים בהריון, אנשים בגיל הזהב ואנשים נורמלים! הכניסה היא באחריותכם בלבד :P


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

עוד דברים קורעים שעברו עלינו XD


אז עברו כמה וכמה קטעים מאז העידכון האחרון שלי... לפני שני מתחילה בעידכון 2 דברים: בלונדינקו תיהי נחמדה ותשלחי לי תתמונות ><" ודבר שני... אני דיי רוצה לפרסם את הבלוגים של כל החברה הטובים ואין לי כח ללכת מבלוג לבלוג ולקחת קישור קישור... אז בבקשה בתגובות תרשמו את הקישור לבלוג שלכם ואני אדאג לכך שהוא יפורסם פה ;] אני לא יודעת למי יש פה בלוג אבל זה כולל לפחות את אירקע, אלכס-אהובי וצביקה (קאקאשקה) ואם לעוד מישו יש בלוג מוזמנים להביא קישור לא שיש לי מושג...

והנה אני מתחילה את הפוסטריישן ^^

זה לא שאני כל כך זוכרת תקטע הזה אני פשוט זוכרת תציטוט:"תראו את השולחן הזה שהוא מסכן" (ריספקט לדיאדיה גרישה על משפט זה)

אני מצהירה בזאת רישמית כי מרגע זה אני מכנה את קאקאשקה צביקה ולכל מקום אפשרי דוחפת תשם מתילדה סתם כי זה מאגניב ^^

שיעור לא חשוב: המורה מדבר ומדבר וביאקה ביאקה כרגיל והתלמידים משועממים... אז מה אנשימיקים עשו? אין לי מושג מי עשה זאת לכן מצטערת מראש שלא כותבת לכם ריספק... אבל בקיצר מישו הדליק את החוינה הזאת הרינגטון עם הצרחות... המורה שומע את הרינגטון עם הצרחות... מה אתם חושבים הוא עשה? נבהל? לא. התעצבן וביקש לכבות? לא... יצא החוצה לבדוק אם זה מגיע משם! הוא איש מוכשר בהחלט אין מה להוסיף

מעבדת כימיה: דיאדיה גרישה מפעיל איזה משו על הקיר... מראה משו שקשור לכימיה... ולמרות ה"חוסר חיבה" (נקרא לזה ככה) שלי ליוסי יש לו יציאות טובות ^^ הוא וקוסטה אם אנלא טועה התחילו לעשות הצגת צללים וכולם נקרעו XD זה צריך לראות כדי להבין! מי שראה - זכה!

שיעור כימיה: דיאדיה גרישה התחיל לספר על הנכד שלו איך שהוא למד ללכת ואנחנו האנשים המוכשרים תיארנו לעצמנו כאילו הוא מדבר על הזין שלו ובערך ככה זה נשמע: הוא עוד קטן ולא הולך טוב. הוא מנסה לקום ומחזיק בדבר כזה ומנסה ללכת ואז בדרך הוא נופל. זה בסדר לגילו הוא עוד קטן. ואז אם הוא מצליח ללכת ממקום אחד למקום אחר אז הוא נהיה שמח ועושה וייייי!!! (חייבת לעצור פה להערה! הפרצוף שדיאדיה גרישה עשה כשאמר את הוייי היה דבר שגרם לכולם ליפול מהכיסאות... זה היה פרצוף שאני לא אשכח בחיים לא דעת מה איתכם) וקיצר הוא המשים עם חוינה כזאת וכולם מתו מצחוק ^^

אותו שיעור כימיה כולם נכנסים למעבדה והכל וקוסטה מסתובב בכיתה ולא יודעת מה עשה שהוא עיצבן את גריגורי אז גריגורי בא אליו בטון הנחמד והסולח שלו (מזכיר את סנטה קלאוס אם לחשוב על זה ותגידו שלא!!!) ושאל: קוסטיה הכל בסדר? קוסטיה: כן. גריגורי:יופי צא מפה! חח זה היה משעשע ^^ לא צפוי כזה ^^

שיעור היסטוריה: לא דעת  מה איתכם אבל נורא אהבתי את "מלחמת החפירות" לאנשים בעלי דימיון מפותח וחוש הומור פרוע אין גבול לזרימת אפשרויות לדברים מצחיקים שאפשר לחשוב עליהם כשמעלים לנושא את מלחמת החפירות ^^ ואגב במילחמת החפירות הבית ספרית אני חושבת שאלה שלושת הזוכים:
מקום ראשון: המנהל
מקום שני: דיאדיה גרישה
מקום שלישי: דיתה בוקק (דורש להוציא עיוות לשם זה אבל הוא כבר כל כך מעוות שקשה לעוותו עוד יותר ועצוב שבמקרה שם מעוות זה הוא השם השאמיתי שלה)

לאוניד סטקלוב: אני וצביקה המצאנו שעשוע חדש להפסקות: לחזר אחרי לאון XD זה דבר שמי שלא ניסה הפסיד ^^ מדי פעם מצטרפות אלינו ויאולה או רחל או דיאנקה השניה אם זיכרוני אינו מטעה אותי אבל הקטע הוא איך שלאון מתעצבן ואיך שהוא מגיב ובכלל איך שיוצאים קטעים שמורים מסתכלים עלינו במבטים מעוקמים ולא רק מורים ואיך שאנחנו באות מהפינה ופתאום רולטות את פרצופו של לאוניד 15 ס"מ מפנינו ואנחנו נתקפות פאניקה ומתחילות לרוץ בבלה ואז ליפול על הריצפה מרוב צחוק ^^

נושא מוקדש לאלכס-אהובי ^^ אלכס קרדיט על הרשימת שמות XD למי שלא יודע עדין אלכס המוכשריישן שלנו רשם דף שלם של שמות מלאים הכוללים שם פרטי שם משפחה ואוטצ'סטבו של הרבה תלמידים (עד כמה משועמם ובאותו זמן מקורי צריך להיות כדי לחשוב בכלל על רעיון כזה) אבל חבל שאלכס לא הצליח להוציא מלאוניד את האוטצ'סטבו שלו חחח

שיעור ההיסטוריה שדובר עליו כמה נושאים למעלה... איכשהו מדיון על ליברליות עברנו לנושא ה"תשתמשו בקונדומים" ומישו אמר שקונדום נקרא גם כובעון... זה היה הקטע בוא גיליתי שם נוסף לקונדום והתחלתי כצפוי להתפקע ^^ אבל זה היה טוב ^^

שיעור ספרות (בחיי שכשכותבים תמילה הזאת אני כל הזמן קוראת את זה כשיעור ספרות כאילו קיצוץ שיער וכל זה XD): החלטנו לשחק משחק: חייבים לגרום למורה לומר מילה כלשהי על ידי ניסיונות לקשר מילה זו לנושא הנילמד... בהתחלה חשבנו על פיזיקה אבל ויתרנו ואז החלטנו על נעל!!! ואז בתחילת שיעור המורה בעצמה איכשו אמרה פיזיקה XD ואז אלכס (עוד ריספקט )  הצליח לגרום לה לומר את המילה נעל כשאמר שהוא נכנס  שהסבתא שבשיר מנסה  "להכנס לנעליה" של גיבורת הסיפור והמורה חזרה אחריו אז היא אמרה נעל XD כולם צחקו לא קצת ^^ ואז המילה הבאה הייתה דג... ולמרות הנסיונות של אלכס לגרום למורה לומר דג המורה לא נישברה והחשיבה את אלכס לאידיוט גמור על השאולות שלו XD לא נורא אלכס תמיד יש שיעור הבא XD

שיעור אנגלית של היום אני וניקה משתעשעות בזה ששמות מלא מלא ניירות לקפוצ'ונים של פולה ואביבקה שבסוף ריקנו את הקפוצ'ונים מניירות ועל הריצפה ליד כל אחת מהן הייתה ערמת ניירות גדולה כזאת XD אבל קטע מצחיק יותר היה כשהקשבנו קצת למורה (בקטנה) והיא כתבה איזה משפטים על הלוח וניקול באה שיציאה של דוגמא נוספת למשפטיים כאלה: the pen is beautiful! בקטע הזה נשפכתי הרבה ^^

אנלא יכולה בלי לספר קצת על סבתה של בלונדינקו שלנו ^^ זה פשוט משו הורס! 1. ברגע שנסטנקה מתקרבת למחשב סבתא של נסטיה קופצת ביציאות של נסטנקה אל תתקרבי למחשב את תדברי בוירוסים!!! (נסטנקה גנים-גנים ^^) 2. סבתא שלה לקחה דלי והתחילה לשרוף את כל הקלפים שהיו בבית O.O משעשע ^^ נסטנקה תהני לך ^^

היום לא היה לנו שיעור אחרון אז החלטנו להשאר בכיתה כמה זמן... לחלקנו היו רעיונות מקוריים לעיצוב חדש של הכיתה אז דחפנו את כל השולחנות והכיסאות לאחורה של הכיתה והצטלמנו ופאקה פאקה ואז בא השרת ואז גם בוריס ובנוסף טטיאנה וינוגרדוב וזה היה הקטע בוא החלטנו להחזיר הכל למקום ולהתחפף משם... הלכנו לכיתה משליד יתת הסנדוויץ' והתחלנו לקשקש על הלוח וגילינו איך נראת התיקרה אם להזיז כמה חוינות... הייתי מעדיפה לא לראות את זה לומר תאמת אבל די פיקששנו להם תכיתה ועוד 7 דקות אנשימיקים היו אמורים לבוא ללמוד בכיתה ההיא אז החלטנו להסתלק גם משם אבל לא התרחקנו הרבה אלא רק לכיתת הסנדוויץ' ואז פתחנו סוף סוף את הפלקט שמאחוריו היה הסנדוויץ' (בעצם הוא עדין שם)  ונקרענו וצילמנו והתמונות אצל נסטינקה אז אם בא לכם לראות דברו איתה שתשלח לי  ואני אשים פה ^^

טוב זה הכל שבחניקים ולא שבחניקים ^^ אז צ'וקי פוקי עד הפעם הבאה ^^
נכתב על ידי טיפשות של שבח ^^ , 20/12/2007 23:22  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנשושים לאחר זמן רק פרשתי לדוקים והחלטתי לעדכן ^^


לא היה לי זין לעדכן הרבההה זמן ומה נראה לכם מישו יחליט לפתח שרירים באצבעות ולהקליד פוסט משלו? מה פתאום ^^ טוב אז החלטתי לעדכן ובגלל שזיכרוני לא מהטובים אז זה כל מה שאני זוכרת מהשנה ^^

נתחיל מזה שבתחילת שנה אלכס ובני הלכו לקנות קונדומים בתחנה המרכזית והם באמת קנו אותם (והנדיבים האלה אפילו הביאו לי אחד ואז תשאלו מה עשיתי איתו O.O) והקטע המצחיק זה שבני אשכרה עדין סוחב את הקונדומים האלה איתו "на всякий - пожарный" בניצ'קה מצטערת לומר לך אבל אני לא חושבת שהקונדומים האלה יהיו שימושיים בזמן הקרוב אלא אם כן תחליט לבקר זונה... סורקי ^^

שיעור אנגלית: לאפחד לא היה זין לשיעור המאפן הזה... אז מה עשינו? שמנו על הדלת כיסא וכיבינו אורות והיינו בשקט ואשכרה האמינו שהכיתה סגורה חח רק חבל שבסוף היה שיעור חופשי כי המורה פרשה לדוקים אבל ריספקט על הניסיון לא?

אותו השיעור חופשי... מה ילדים בבצפר לגאונים צריכים לעשות בשיעור חופשי אם אין מורה מחליפה? לשבת כל אחד עם הספרים שלו וללמוד לעשות שיעורים וכאלה אבל מה? לא אצלנו ^^ נתחיל מלהביך את בני פעם נוספת (סורי בני) הוא העלה לעצמו תמכנס ומתח כמה שאפשר ואנשים החליטו לצלם את זה... אחרי שכולם צילמו פתאום מישו גאון דפק: הביצים שלו!!!!! עכשיו תארו לעצמכם מה יכל לקרות לביצים של בני אם הוא מעלה את המכנס ומועך את הביצים? נכוןם מאוד! הביצים יבלטו החוצה!! בני דרש שכולם ימחקו את התמונה מהפלא אבל... נראה לכם באמת? כולם העתיקו לתיקיה אחרת ומחקו את המקורי ובני היה מרוצה ^^ (תאמת זה נמחק לי אחר כך בטעות אבל לא חשוב אני יכולה לבקש ממישו לשלוח לי)

אותו שיעור אנגלית: התחלנו להיות מקוריים ולעצב תסרוקות... מתישו אם האייסי של ניקול יפסיק להיות קאקה היא תוכל לשלוח לי את התמונות ואני אעלה אותן לפה... אני ואתי עשינו צמות על הסנטר... חייבת להודות היה קורע ^^ מי שראה מבין ^^

ועוד פעם השיעור אנגלית ההוא: אתי הייתה רעבה והחליטה להוציא  מהתיק את כריך הטונה הטעים שלה אבל מה לצערה? אתי נורא נורא מוכשרת אז היא הוציאה אותו וראתה שהוא מעוך... העובי שלא לא עובר את ה-2 ס"מ בהתחלה זרקנו אותו בכיתה והתפקענו אבל אז ויתרנו ודחפנו אותו מאחורי פלקט בחדר אנגלית... הקטע המצחיק יותר שהתחילה שביתה ואחרי חודש בערך באנו לבקר את הכריך... לכיתה קשה להכנס מרוב ה"ניחוח העדין" של טונה רקוות עם ירקות  רקובים!!!!!!!
קיצר כפי שהבנתם היה משעשע ביותר ^^

בשיעור מילוי מקום אחד באה גבאי... אלכס התחיל לשגע אותה עם מנגינות בפלא אבל הוא לא בדיוק חשב על זה שאולי היא זקנה ושומעת מהתחת אבל התחת שלה שומע לא רע בכלל... אז גבאי באה לשולחן של אלכס ובני והיה די מאוחר לכבות תפלא כי היא תראה אז שניהם יושבים בדום וגבאי מוציאה לבד מהכיס של אלכס את הפלא מכבה אותו ולוקחת איתה ^^ מראה משעשע ביותר מי שראה - צחק מי שלא צחק - פוץ ^^

בזמן שביתה נפגשנו כמה וכמה פעמים ^^ הצחיק אותי איך שמישו כנראה חדש בארומה רושם את השם של קאקאשיק על הקבלה... לא נטשה ולא נתשה אלא נאטאשה ^^ זה היה משעשע ^^

בטיול נוסף שלנו בתל אביב הלכנו לדיזינגוף (כמה לא צפוי אה?) מה הקטע שאני הכי זוכרת מטיול זה? את הקטע שחירבן אותנו פיל ^^ אה ובאותה פעם סוף סוף היינו על הקרוסלה הקטנה המסתובבת הזאת בדיזינגוף של החמש ילדים ^^ אין לי מושג באיזה נס הדבר הזה החזיק אותנו אבל היה נורא נחמד ^^

שיעור לשון: דפקו לנו מורה פוזלת היא נחמדה והכל ופאקה פאקה אבל כשהיא פונה למישו בכיתה:"אתה! כן אתה!" קם מישו מהצד השני של הכיתה ושואל:"אני?" זה נורא משעשע שאפחד אף פעם לא מבין אל מי היא מדברת ^^ וכל שיעור מישו חייב לריב עלאיזו מהעיניים שלה היא הפוזלת XD נכון זה לא יפה אבל קשה להתאפק

היסטוריה: דפקו לנו מורה פאקינג מאאאאאגניבה ^^ ממש ממש מאאאאגניבה כאילו צעירה רוסיה הכל טוב ויפה אבל מה? בשיעור הראשון שלה חשבתי שרק אני הסוטה שמסתכלת כל השיעור על החזה שלה כי הוא היה עקום XD מתברר שכולם שמו לב לזה ^^ כל השיעור דופקים מבטים על איך שהיא שמה חזיה או משו XD היה משעשע ^^

בעוד אחד מהטיולים שלנו האחרון מהם ליתר דיוק נתקלנו בסוטה שאונן עלינו איזה משעשע ^^ אני לא רוצה לפרט על לכן אני אשאיר את זה כעובדה פשוטה ^^

ועכשיו הנה כמה תמונות מהטיול האחרון הזה ^^ אל תיבהלו אבל ^^ וכל הבקשות למחוק ולהוריד תמונות לא יתקבלו ^^ תודה ולהית ^^









ניק-ניק תלמדי כבר לשים מכנסיים XD










כולנו נכים לגמרי אני יודעת
XD


פאפארצי לקאקאשיק ^^


וווה מתחבר לצד הנשי? ^^






ניסיון פאפארצי כושל לקאקאשיק ^^







טוב זה כל התמונות והדבר האחרון... כבוד לליסינקר ^^ למרות שרובינו מחשיבים אותו לאידיוט אבל הוא אידיוט שלא היה משעשע בלעדיו והוא אחד מאיתנו - החברה הטובים כך שתנו כבוד לבלוג שלו!!!! (ולא זה לא בציניות כמו שהיה על הבלוג של הדי ^^) http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=505849

נכתב על ידי טיפשות של שבח ^^ , 6/12/2007 00:13  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  טיפשות של שבח ^^

מין: נקבה

ICQ: 299056169 




2,222
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטיפשות של שבח ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טיפשות של שבח ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)