לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Yoni’s life


בלי יותר מדי חפירות :) ברוכים הבאים ותהנו :)

כינוי: 

בן: 32

ICQ: 56660670 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

A real friend of mine


יוואוו אנשים!!!

אני רשמית יחזור לעדכן כמה שיותר בקרוב כי פתאום אני בדודה לבלוג, אמנם אף אחד כבר לא קורא פה אבל אם תראו משהו מעניין אשמח אם תמליצו לחברים/חברות לבוא לקרוא :)

את הפוסט הזה אני חייב למישהו, הבנאדם הכי חשוב בחיים שלי, החבר הכי טוב שלי מאז שהחיים שלי התהפכו (כל מי שמכיר יודע על מה אני מדבר, ומי שלא מוזמן להוסיף אותי לאי סי קיו 56660670 וסתם אפילו לדבר), הוא היה הראשון שהתחברתי אליו בכיתה ז' סתם כי שנינו היינו שרוטים ולא ממש אהבנו צרפתית, כמובן שאני מדבר על אבי.
גם אחרי שהכרתי את רון וסיוון (החברה הראשונה שלי) בכיתה ח', נשארתי תמיד הרבה יותר עם אבי כי היה פשוט סבבה להיות איתו כל הזמן והוא אף פעם לא אכזב בשום דבר.

אני זוכר שבתקופות המעפנות שלי, גם שהייתי די מבאס הוא תמיד היה שם בשביל להגיד משהו שרוט שיצחיק אותי, הוא תמיד היה שם בשביל לשרוף/לשבור משהו שפשוט יהיה כל כך הזוי שאני לא אוכל להיות אדיש לזה, כל דבר שחשבתי שיהיה מצחיק להגיד או לעשות הייתי מספר לו קודם וכנ"ל גם לגבי דברים רציניים שהייתי רוצה את דעתו עליהם.

בספר מחזור של סוף כיתה ט', כמה בנות לא ממש מפותחות שכלית שהיו בהחלט יכולות להיות בתוכנית "היפה והחנון" (חוץ מזה שהן דיי מכוערות) כתבו עליו שטויות רגילות בחרוזים של ספר מחזור, אני החלטתי אישית שחייב להיות עליו משהו אחד רציני לפחות והוספתי את המילים "חבר אמיתי" לטקסט שלהן, בסוף הן חיברו על זה משהו והייתי די שמח, כי אם באמת צריך להגיד משהו אחד על אבי, הוא באמת חבר אמיתי.

אפשר להמשיך ולהאריך על כה מה שעברנו ביחד, אבל אין מספיק מקום או זמן, אז לפחות אני רוצה לספר משהו מהזמן האחרון.
בזמן האחרון, חוץ מזה שאבי התחבר ממש ממש טוב עם חברה שלי (טל למי שלא זוכר), דבר שהיה לי ממש סבבה כי עכשיו אני יכול להיות עם שניהם ולא להתחלק, הוא גם התאהב.

לא נאריך יותר מדי על זה, פשוט נגיד שזה לא ממש הלך בגלל מישהי מסויימת, וברור שאי אפשר להכריח אותה לאהוב, אבל על כל מיני דברים שהיא עשתה אי אפשר גם לסלוח לגמרי אף פעם...
מאז אבי מתנדנד קצת, הרוב טוב אבל לפעמים יש רגעים קצת קשים, שבהם סוף סוף יוצא לי לתמוך בבנאדם שתמך בי כל החיים ותמיד היה שם בשבילי, אבל מילים של בן אדם אחד זה לא תמיד מספיק...

רציתי לפנות לכולכם, בעיקר לבנות, אני לא מנסה "להביא לו בחורה אפילו מתחת לבלטות" או משהו כזה, אני סתם מנסה לדאוג לחבר טוב, למישהו שיותר קרוב ממשפחה, לבנאדם הכי טוב ונחמד ומתחשב שאני מכיר.
רציתי שאולי, אם למישהי מכן בא סתםלהכיר עוד בנאדם טוב אחד בחיים, להכיר מישהו מיוחד שיכול לשנות לכם את הזווית ראייה בחיים או אפילו סתם להצחיק ולשמח, אני לא מדבר על אהבה (למרות שאם יקרה משהו הרי זה משובך), אלא סתם על להכיר אנשים חדשים, כמובן שאם פתאום נפגוש מישהו או מישהי מיוחד/ת ז נשמח מאד אם נישאר בקשר :)

בקיצור, למה אני ממשיך, אם למישהו בא להכיר בנאדם מיוחד, אתם יכולים להוסיף אותו לאיי סי קיו שלכם: 192009046

תודה לכולם, אני אעדכן בקרוב ומקווה שאולי יהיה משהו מעניין לכתוב עליו :)

והנה לסיום, כמה תמונות של סטלה אש עם אבי:









 
נכתב על ידי , 30/7/2008 22:25  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המלצה לחופש - בכינרת


שלומות אנשים.

אני מקווה לחזור לעדכן בצורה רציפה, אז הנה עוד עדכון, אין הרבה מה לספר עליי, חוץ מזה שבזמן האחרון נכנסו אני ואבי חזק לקטע של הלהקה, צירפנו אנשים חדשים וכמעט סיימנו שיר.

ההרכב הנוחכי של הלהקה:

אבי (lead guitar)
קובי (Second guitar)
שקד (Vocals)
אמיר (Bass guitar)
אני (Drums)

והשיר שלנו: Audiophilia, ששמו זהה לשם הלהקה, כמעט גמור ויוקלט בקרוב, אז תצפו לשחרור ראשון שלו כאן בבלוג.

אז, נגיע למטרה האמיתית של הפוסט הזה: להמליץ לכם על אחלה מקום בכינרת.

אתמול בבוקר יצאנו לצימרים באזור הכינרת, ממש 10 דקות נסיעה מחלק מהחופים, מקום פשוט מדהים - צימרים מפוארים מעץ, מלא עצים מסביב, מקום ממש שקט ואפילו יש שם שולחן סנוקר ובריכה קטנה :)
אני לא מתכוון לחפור לכם ולתאר כל מה שהיה, פשוט אפשר להגיד שהיה ממש ממש שווה, ואם כבר נוסעים לצימרים אז שווה לכם לבדוק את המקום.

קוראים למקום "דרך הזית", אני לא חושב שמותר לי לפרסם פה כתובת וטלפון אז פשוט תחפשו אותו באתרי צימרים, אני מבטיח ששווה לכם ללכת לשם.

בקיצור אמשיך לעדכן בקרוב ובעיקר על הלהקה.

Love you all אנשים


Peace :)


נכתב על ידי , 19/7/2008 22:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תקציר וביקורת - Don't mess with the zohan


שלום אנשים.

היום הייתי עם טל אבי ורון בסרט Don't mess with the zohan, סרט יחסית חדש בכיכובו של אדם סנדלר השחקן התותח.
בסרט מסופר על אדם בשם זוהן דביר (אותו משחק אדם סנדלר), חייל קומנדו ישראלי, משהו בסגנון 007, אדם אחד שהורג מחבלים כמו צבא שלם כדי "למזער נזק משני" (ציטוט שלו).
אחרי שנלקח לעוד משימה תוך כדי החופש שלו, זוהן מחליט שנמאס לו מכל המלחמה והשנאה ומחליט לנסות להגשים את חלומו: להיות מעצב שיער מפורסם בארה"ב (דבר שכמובן נשמע מוזר לחלוטין בעיני הוריו ששואלים אם הוא "פייגלע").
כל הסרט מגלגל את סיפורו של זוהן בארה"ב בניסיון להגשים את חלומו, תוך ניסיון להתגבר על הישראליות שבו (שימו לב כמה פעמים מופיע חומוס בסרט) שמופיעה בסלידתו מערבים, זוהן מנסה להסתיר את זהותו כדי שיוכל לחיות חיים רגילים בעזרתו של ישראלי שמכיר ומעריץ אותו (אותו משחק עידו מוסרי בצורה לא רעה בכלל).
הסרט צוחק על ישראלים (חומוס), יהודים בכללי (הסרט כולו מלא מילים ביידיש שנשמעות מעולה) ואף משלב בתוכו פסקול שמורכב ברובו אם לא בכולו משירי "הדג נחש", פעם ראשונה שאני שומע שיר בעברית בסרט כזה וזה נשמע מצויין!!!

בקיצור, אם אתם מחפשים קומדיית אקשן טובה, Don't mess with the zohan הוא סרט חובה עבורכם.

אז זהו, עד לכאן הפוסט, מעכשיו כנראה שאחזור לעדכן ואשמח לתגובות :)

Love you all אנשים


Peace :)


נכתב על ידי , 6/7/2008 23:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

5,649
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Yoni Man אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Yoni Man ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)