לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אין לי מושג מה להגיד על עצמי. את הגיל אתם יודעים, את הנפש עם קצת שיחה גם, אז מה עוד יש להגיד? שאני בנאדם אופטימי עם התקפי דיכאון שאוהב לחייך? :)

כינוי: 

בן: 37

ICQ: 92052218 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

יוני - חו"ל!


טוב.

מחר אני טס לארה"ב ל-4 חודשים...

אז אני נפרד כאן מאממ... ממי שלא קורא כאן ^_^

 

מחר אני טס ומצטרף לשאר המחנה שלי, שטסו כבר ביום ראשון... אצלי פשוט הייתה פאשלה עם כרטיס הטיסה, והיה מאוחר מדי לשנות את התאריך...

אז אני טס לחודשיים וחצי מחנה קיץ בתור מאבטח, ואז לעוד בערך חודש וחצי של טיולים ברחבי החופים של ארה"ב :)

 

בשבוע האחרון עשיתי כל מיני הכנות, נפרדתי מחברים, ארזתי, קניתי, הכנתי מוזיקה, ... כל מיני דברים שקשורים לזה חח :)

 

וזהו.

יש לי עוד כמה שעות, ואז אני מתכונן ויוצא לטיסה :)

 

מקווה מאוד שאני באמת איהנה שם, ואני מתכנן לצלם הרבה P:

 

טוב, אז אין לי יותר מדי מה להגיד...

שכולם ישמרו על עצמם בקיץ...

ואני כבר חוזר באוקטובר לקראת לימודים בטכניון... :)

 

רועי

נכתב על ידי , 9/6/2008 12:23  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,453
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDawnBringer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DawnBringer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)