לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אין לי מושג מה להגיד על עצמי. את הגיל אתם יודעים, את הנפש עם קצת שיחה גם, אז מה עוד יש להגיד? שאני בנאדם אופטימי עם התקפי דיכאון שאוהב לחייך? :)

כינוי: 

בן: 37

ICQ: 92052218 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ארה"ב - מחנה הקיץ


אז זהו...

אני כבר חודש וחצי כאן במחנה הקיץ... במסצ'וסץ. Massachusetts. :)

 

מה אני אספר? לקח לי קצת זמן (אבל לא יותר מדי) להתרגל לדברים כאן... לא יוצא לי תכל'ס לדבר המון באנגלית כי אני אבטחה, מה שאומר שלא יוצא לי ממש לבוא במגע רוב הזמן עם שאר המחנה... (לצערי). ממש ירוק כאן, וכל הזמן יורד גשם (בעעעעעעע, קיץ!)...

קניתי לפני שבועיים מצלמה דיגיטלית חדשה, כי המצלמה שהבאתי איתי נדפקה בדרך... אז החלטתי כבר לעלות מדרגה ולקנות מצלמה דיגיטלית מקצועית (מהזולות, אבל עדיין מקצועית, מה שאומר יקרה יחסית חח), ואני נהנה ממנה מאוד! :)

אממ

המחנה נגמר עוד 3 שבועות, ואז אני אתחיל לטייל ברחבי הערים שלחופי אמריקה.. ו... יהיה כיף :)

 

תכל'ס אין לי ממש כוח לספר כרגע הרבה... =/

 

וזהו... נורא נחמד כאן. אבל עדיין אני מתגעגע לחברים שלי, לצאת איתם לאיזה פאב עם בירות נורמליות...

 

וזה עדכון ממש קצר חח

 

נו טוב :)

 

אהה, חזרה לי השראה :)

כתבתי כאן משהו כמו 8 שירים... 4 אנגלית 4 עברית... משהו כזה...

אבל הם לא לידי כרגע אז אני לא יכול להראות חלק...

 

וזהו, שמרו על עצמכם :)

רועי

נכתב על ידי , 29/7/2008 21:03   בקטגוריות חוויות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון ספטמבר :) יומולדת =)


אוקי הבטחתי שאני אעדכן בשבוע יומולדת וקיימתי =) (קצת גבולי אבל לא נורא תסתדרו :) )

 

קודם כל, היה לי יומולדתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת !!!! 7/9!!! יאי! אני בן 18!!!

חח

אני ממש לא מתנהג כמו אחד כזה כאן איך שאני כותב אבל לא נורא אתם תסתדרו

 

אוקי אז אני כבר לא קטין... המממ לא מרגיש ממש שונה אז לא יודע על מה המהומה :)

בהתחלה לא רציתי לערוך מסיבת יומולדת כי לא היה לי מושג מה לעשות או איך לארגן איזה 15 איש למסיבה אחת אצלי וגם לא ראיתי את היום הזה קצת שונה, אבל בסוף החלטתי לנסות, מה שיהיה יהיה

ובסוף היה משהו :) שאני אישית נהניתי ממנו, למרות שקארין לא יכלה להגיע :(

הגיעו בסוף 10 חברים (השאר לא יכלו להגיע בגלל שהם היו בצבא), שזה די הרבה למען האמת :) אז היינו אצלי בבית ואכלנו פיצות (ומשום מה אמא שלי נדהמה מכמה שאני אוכל.. לא מבין מה הקטע שלה) ובהתחלה ראינו X Men 2 עד בערך החצי, שסופסוף עוד אנשים הגיעו (באיחור אופנתי של שעה וחצי) ואז דיברנו הרבה והוצאתי קצת אלכוהול למרות שכמעט לא שתינו...

 

אוסף החרבות שלי גדל ב-3! שתיים ממש יפות, ועוד סכין יפה :) אני שמח! השתלם להגיד לאנשים שאני אוהב נשקים =)

 

אממ חוץ מזה חוויות על השבוע והחודש...

בתחילת השבוע הזה (5.9) הייתי בגיבוש חובלים... אין לי כוח ממש כרגע לספר מה היה שם כי דיברתי על זה יותר מדי... אבל מספיק להגיד שפרשתי ביום השני של הגיבוש =/ כי פשוט אירועים שקרו לי ביום ראשון הוציאו לי את כל הרוח מהמפרשים ובבוקר שאחרי המסע הייתי גמור בכל השרירים, אחרי שממש התאמצתי והם התקררו...

 

חוץ מזה היום הייתי עם חברים בפיינטבול!!!!!!!! היה ממש כיף :) גיליתי שאני אוהב פיינטבול :) לא פגעו בי בכלל! יאי היה ממש כיף למרות שהיינו מעט אנשים (רק 8)... היו עלי בסופו של דבר רק פגיעה ביד מצבע שעף בגלל שפגעו במשהו לידי, ובסוף שאחרי שנגמרו לי הכדורים ויצאתי אז פגעו במכונית לידי ואז עף קצת על הקסדה...

אנשים פיינטבול ממש כיף! משחקי מלחמה רולז!!!!!!!!

D:

 

בכל מקרה, זה השבוע האחרון

מה שקרה לפניו די שכחתי :)

דרך אגב, שמתם לב שהיום ה-11/9? יעני ה11 בספטמבר? נו מור תאומים! זה התאריך של הפיגוע בתאומים... =/ הרבה הרוגים, 2749 או משהו כזה...

התחלתי לכתוב על זה שיר פעם...

 

עד כאן..

רועי

נכתב על ידי , 11/9/2004 20:34   בקטגוריות חוויות  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Me Hate Internet!!!!!!!!!!!!!!


אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

ההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

 

אמממ

גיביתי את הקטע... באמת...

אפילו קארין נלחצה כשהוא לא שמר אבל אמרתי "לא נורא, עשיתי העתקה"... אפילו הראיתי לה ואמרתי שיש לי הרגל כזה להעתיק כל תגובה ופוסט לפני שאני שולח אותו....

אבל אז הלכתי לבמה חדשה והגבתי....... כשכאן לא היה כתוב כלום

 

אררררררררררררררררררררררג

(למי שלא הבין... עשיתי Ctrl+C שם וזה עלה על הפוסט...)

גרררררר היה ארוך

דברים כאלה הורסים לי את כל הרצון לחזור...

גם כשזה קורה לי במשחקים זה הורס לי את הרצון להמשיך כי אני יודע שעשיתי את זה כבר....

 

בכל מקרה, אם הייתי בבית הייתי מוותר על זה כרגע, אבל אני לא, אז אני חוזר ומעדכן מחדש... אני אנסה לשחזר..

 

-שיחזור-

אוקי... קודם כל, סליחה בפני כל הקוראים/מגיבים/מנויים שלי שאני לא נמצא... כי כבר בערך 5 ימים אין לי אינטרנט וזה ממש מעצבן אותי... ועדיין אין לי..... גררר זה ממש מעצבן... אז כרגע אני מעדכן מבית אחר אחרי שרמזו לי קצת שמזמן לא עדכנתי והגיע הזמן :)

אז הנה אני :)

 

נפגשתי עם קאריןןןןןןןןןןןןןןןן בסופשבוע :))))))))

די כל יום מאז יום .. חמישי לפנות בוקר =)

כייייייייייף :)

 

חחח אחותי חטפה הלם... נו טוב, היא תתרגל :) לא רגילה לראות את אח שלה עם מישהי, ואני מבין אותה... הייתי מגיב ככה (בערך..) אם היא הייתה מגיעה עם חבר הביתה :)

בכל מקרה, היא באמת תתרגל. וקארין חמודה אז אין בעיה :)

 

סליחה שאני לא מגיב על התגובות שראיתי לפוסט האחרון (לא זה חח) אבל פשוט אין לי ממש זמן לזה... מה שיש לי זה רק עדכון כאן :) שרמזו לי שבאמת הגיע הזמן ושממש הרבה זמן לא עדכנתי :)

חחח מפחד ללכת לבקר באימייל שלי :) בטח יהיה מפוצץ שוב... כמו אחרי אילת =) דווקא כשכבר התחלתי לנקות אותו ... כמעט הצלחתי... ירדתי ל-30 אימיילים :( עכשיו הוא שוב יתפוצץ... כבר אמרתי שהגיע הזמן שאני גם אנקה את האימיילים מבמה חדשה... והייתי מנקה באמת את האימייל... גררר.. מחדש הכול...

אז סליחה כולם =) זה לא בגלל שאני מניאק אלא אין לי אינטרנט !!!!!!!!! ארררררג

 

עילית חזרת כבר מלונדון? לפי מה שאני זוכר אמרת שאת חוזרת ב-17.7

חוץ מזה, כולם חיים עדיין? הכול טוב? ממש מקווה...

 

חושב מה עוד לעדכן...

אה כן

מחר אני חוזר לירפא ב' בתל אביב... תל השומר... בלעע אוף הם כבר מעצבנים אותי כי אני כבר לא מאמין שאני אצליח להתקבל לקורס טיס, לעבור את כל הבדיקות הרפואיות... כי כבר עכשיו מצאו אצלי יותר מדי דברים רעים גבוליים... שרוצים בדיקות חוזרות עליהם... ועכשיו סתם מטרטרים אותי... :/ גם ככה רוצים שאני אלך לכל מיני בדיקות אצל רופאים אחרים והתאריכים אפילו גבוליים גם הם (הגיבוש ב-8.8, ויש לי בדיקה ב-5.8 שלא לדבר על זה שהם רוצים עקרונית שאני אחזיר תשובות עוד שבוע............ ואני אצטרך לחזור לשם עם תשובות... אאאאאאאאאאאאאאאאאהההה)

 

ועוד דבר לסיום - אני חושב על לשלוח שני שירים שלי בעברית לרוני סומק, משורר שהוא גם מורה לספרות שהרצה אצלנו לפני חצי שנה... רוצה את דעתו עליהם...

במקור תכננתי לשלוח לו את "צדק" ו"ישראלי"... אבל עכשיו נראה לי שאני אשלח לו את השניים האחרונים שלי בעברית... כי אמרו לי וגם אני מרגיש ככה שהם באמת יפים =) כיף להרגיש ככה :) היה גם כיף מאוד לכתוב אותם (למרות שאחד מהם די עצוב) וגם לקרוא אותם אחר כך :) אז ככה אני אעשה עליו רושם טוב ;)

דרך אגב, לאלה שלא בטוחים מה השירים האחרונים שלי :) אלה "הים" (השמח :) שפרסמתי שני חלקים שלו... בסוף איחדתי אותם עם תוספת קטנה בסוף) ואת "תהום" (השיר העצוב... לא בטוח אם בסופו של דבר פרסמתי אותו כאן או לא... אם לא תגידו ואני אעדכן אותו בפעם הבאה...)

לפי ההתרשמות שלו אני אחליט האם לשלוח אותם למוסף התרבות או הספרות (אם ככה זה נקרא =) ) של מעריב .. כי זה מה שאנחנו קוראים :)

 

אז זהו :) היה כיף לעדכן עדכון ארוך :)

קארין אני אוווווווווההההההההההההבבב אותך :) ממש ממש ממש אוהב אותך :)

(חח היא צחקה)

 

רועי

 

נ.ב. מישהו מכיר טכנאי אינטרנט טוב? עדיף עם התמחות באינטרנט אלחוטי =)

נכתב על ידי , 18/7/2004 14:26   בקטגוריות חוויות  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
7,453
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDawnBringer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DawnBringer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)