לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

וואווו!!!! [:


הרבה זמן לא עידכנתי!!!!
אז מה הולך איתי בעצם?...
- אני עדיין וממשיך לעבוד בתור מלצר שעושה כסף לא רע בכלל...
- אני עדיין וממשיך ללמוד מתמט' ולשפר בגרות כאילו שאין לי מה לעשות בחיים... חעעחעח
- אני עדיין וממשיך להכיר את ***, הבחורה הכי יפה ומתוקה שהכרתי מעולם...
- קניתי משקפיים חדשים של ארמאני, משהו סוף הדרך!!!
- אני עדיין וממשיך להאריך שיער... דווקא יש צורה
- אני עדיין וממשיך לדחות את הימים שבהם אני קובע לעשות עגיל הגבה, אני חייב לעשות כבר!!!
- הפסקתי ללכת למכון כושר!! למה? איך? כמה? למהההה?!?!?!? חייב לחזור...
- זהו.

שיהיה סופ"ש מצוין חבר'ס ואמממ.... נתראה בים?...
JOKER-21
נכתב על ידי , 24/4/2008 14:23   בקטגוריות אנשים, החיים שלי, הרהורים, זיוני שכל, חופש, מחשבות, מסיבות, מסיבות ובאלגנים, על עצמי, פילוסופיה והעולם הגדול, שונות, שטויות, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה, ביקורת, בית ספר, מפגשי ישרא-בלוג, סיפרותי, עבודה, פסימי, צבא, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 37




הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחייו של ג'וקר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חייו של ג'וקר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)