לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

WTF Life?!


חיים אה?!

Avatarכינוי:  Yakita Mushi

בת: 34

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

זיכרונות ... זה כואב


יש דברים שאני נזכרת בהם ומעלים חיוך הרבה פעמים בגלל שנפגעתי הרבה פעמים מאנשים קרובים אני אז זה נותן לי מעין דקירה בלב.

דקירה כואבת ....

אבל לאחרונה שחררתי

מאבא שלי

מחברים קרובים שפגעו בי

מכל מי שעשה לי רע!!!

שחררתי

יום שבת לקחתי נשימה ואמרתי לעצמי

אני סולחת ומשחררת את כולם....

אחריי מדיטציה לא קצרה

וזה עזר

קברתי את אבא שלי (מטפורית הוא עוד בחיים ) , וכאב לי ומאוד כאב לי , אבל הוא לא מקבל אותי כפי שאני.

וזה- משו שאני לא יכולה לשנות עם כל הכוחות שבי

בסופו של יום אתה יודע מי האנשים הקרובים אלייך אלו שיהיו שם ברגעים הכי קשים ומגעילים.

 

ושיודעים את כל הסודות הקבורים שלכם .... זאת אימא שלי , אחותי , וחבר מאוד קרוב.

להפך מכך אני כרגע בתחילתו של קשר שיהפוך לקשר רומנטי בתקווה, זה הולך לאט אבל בטוח

בעבר הייתי ממהרת והכל היה נגמר באותה מהירות. עכשיו כבר לא

 

חשוב לי להזכיר משהו שאני לא יכולה להתעלםממנו, משהו שרץ העכשיו בהרבה בלוגים, על הבריונות, אחת הדוגמות כרגע היא אמנדה טוד, ראיתי הבוקר את הסירטונים שהעלתה ליוטיוב, ראיתי את הכתבות, וראיתי עוד הרבה דברים בנושא בשנים האחרונות שהיו מביאים אותי עד דמעות, אני גם בתור ילדה עד כיתה י' ניכוותי עם צלקות עמוקות בנושא הזה ..... וגם עליה היה לי חבל , שאדם נכווה והצתלק ללא סוף עלידי אנשים שאוהבים להרגיש "חזקים" ומוצאים את התסכול וכל הבולשיט שלהם על אנשים חלשים שלא עשו להם כלום, כל הנושא הזה פשוט עושה לי כאב לב עמוק , כי גם כמו ניסיתי וזעקתי לעזרה במצוקתי, וקיבלתי אותה מאנשים הקרובים אליי, וניצלתי... לא דיברתי על הנושא הזה הרבה בחיי בעצם אולי זו הפעם השניה שאני מדברת על זה.

אז כן כואב לי לשמוע על עוד נערים ונערות שמתים בגלל הנושא של הבריונות, אני ניצלתי אני מקווה שכל אחד יעשה את החשבון נפש עם עצמו ויבין מה הוא עושה ואם באותה רגע המילה המעשה לא מצלקים נפש של אחר.

 

שיהיה לנו שבוע יותר קל

שלכם קטיה

 

נכתב על ידי Yakita Mushi , 15/10/2012 17:44   בקטגוריות חברים, חיים, רגשות, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,412
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYakita Mushi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yakita Mushi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)