לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fuck'N'Shit .



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

שאלון |



- -

שאלון,כי..משעמם?

עבר: 

שם המורה בכיתה א': פנינה ;]

הזיכרון הראשון שלך: הליכה לביתספר?

האם בילדותך התנהגת כבן\בת המין השני?: לא שזכור לי OO''

האם נהגת לאכול דברים מוזרים?: אמ.. יאפ O:

המקצוע הראשון שנכשלת בו: מתמטיקה בכיתה ה' >< 

המקצוע האחרון שנכשלת בו: אין. ;]

האם עברת דירה? (לאן? כמה פעמים?): מאוקראינה לפה בגיל שנתיים נחשב?

איך היית מגדיר את הילדות שלך במילה אחת?:פסדר..אני יודעתOO'

הדבר האחרון שצחקת בגללו? אופיר XD:

הפעם האחרונה שבכית: אתמול.

האדם האחרון שראית: סבתא\

הדבר האחרון שאמרת: 'בהיי מאמי גמאני אותך' 

הדבר האחרון שאכלת: אממ.. שסקקק         

הדבר האחרון ששתית: שחכתי . אהההההההה מיץ תפוזים

הדבר האחרון שקנית: גלידה

השיר האחרון ששמעת: ET CETERA של בלאק דייזי [סעמק אירלנד היו צריכים להיות בגמר האירוויזיון)^&* ]

הדיסק האחרון שקנית: של טוקיו לפני שנתיים XD 

הפעם האחרונה שעזרת לאמא: אתמול בניקיון לשבת .XD

הדבר הכי מטורף שעשית: לאידעת >< 

 

הווה: 

שיער נוכחי: שטני פזור ?

בגדים נוכחיים: שורט אדום וגופייה לבנה עם טופ בצבע חאקי .

תכשיטים נוכחיים: צמידים ועגילים .

חבר\ה?: כן ^^''

אדם אחד שהיית רוצה שיהיה כאן ברגע זה: ההההמ. אופ,נאטO:

האם את מתחמק ממטלה שעליך לעשות? חחח לא אני ילדה טובה,עשיתי הכל |חיוךשכזה|

האם אתה עייף? רעב?  רעבה &* |כמותמיד| 

את מי אתה הכי רוצה לחבק? את צ'וצ'יסססססס ^.^

ממה הכי נמאס לך?:  לאידעת..O__O

את מי היית רוצה להרוג? אותה #$%^&)*

הכי פחות מהנה?: אממ.. לא יודעת? ><''

 

עתיד: 

מה הקריירה שלך הולכת להיות?: רקדנית מקצועית ביטצ' P;

איפה אתה הולך לגור?: גרמניה ^^

כמה ילדים אתה רוצה?: 2-3 אני יודעת..  

באיזה סוג של מכונית תנהג?: מרצדס או קאדילק *~~~~~~* 

איפה היית רוצה למצוא את עצמך בעוד 15 שנה? הההההההמ. אישה נשואה עם 2-3 ילדים ,רקדנית מפורסמת וזה D:

חושב הרבה על העתיד?: לא ,לא ממש..

מפחד ממנו?: מהעתיד? קצת

 

וקצת בכללי: 

להקה אהובה: טוקיו חוטל D:

ספר אהוב: מי מפחד מהחושך-סידני שלדון,אחד מני רבים.

סופר(ים) אהוב(ים): סידני שלדון,דניאל סטיל..

צבע אהוב: שחור,אדום,ואפור.

פריט לבוש אהוב: אממממממממ  . גופיות.

איבר שהכי מושך אותך: עיניים (:

אתה שמח כש: אני מוקפת אנשים שאני אוהבת ^^

האם אתה חושב יותר מדי: חחחחח אני וחשיבה ? פפפפפף .

אם יכולת לחיות בכל מקום בעולם, איפה: מינכן , או ניו יורק, או וינה .

אדם מפורסם שפגשת: קלו דדיה.איייכ.

האם יש לך אילו שהם חרטות?: יותר מדי .

קפה אהוב: אייס קפה O:

ריח אהוב: אקס,לק,צבע טרי,של אופ כשהוא יוצא מהמקלחת (:

מה מכעיס אותך: אגואיזם,אי תשומת לב,אופי מסריח .

מה היא האיכות (כשרון, תכונה) הכי טובה שלך? ריקוד  .

האדם שעושה לך הכי טוב: כל האנשים שאני אוהבת, אופ שלי 3>  

סגנון מוזיקה אהוב: סכרימוXהארדקור

חדר אהוב בבית: שלי.

מקום אהוב בעולם: נוו לאידעת XD'

מקצוע שנוא: מתמטיקה

מורה אהוב: אמממ..ענת <:

אוהב את בצפר?:  ברוררררררר @ |NOT| 

נרדם בשיעורים?: מנסה שלא OO

מעשן?לא

נפגע (רגשית) בקלות?: הוווו בהחלט .

נותן מעצמך?: כמה שאני יכולה ולפעמים גם מעבר .

לועס דברים? חח אוהו ^

אוהב להתקלח?: אפעם אין לי כח להכנס ואז עד שאני נכנסת אני נשארת שם שעות XD אז...כן (:

אוהב להתעטש?: חחח לא

שונא כשנרדמת לך הרגל (או כל איבר אחר בגוף)?: אוי כן! ררררררררררראווור.

אוהב לצחצח שיניים?: מה יש לאהוב פה ?

אכפת לך מאיכות הסביבה?: טוב אני אהיה כנה ואגיד שלא x___x

קונה צרובים\\צורב?: נוווווווופ.

אוהב לנסוע או הולך ברגל? לנסוע אבל תמיד יש לי בחילה  .

ישן הרבה?: חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יותר מדי .

אוהב חולצות גזורות?:  אוי מאודמאוד (:

אוהב לטייל?: כה

אוהב כפכפים?: כה

קר לך או חם לך?: אממממממממ. לא קר ולא חם . אבל יש לחות מטורפת %&^*)

ילדותי?: לפעמים D:

חולם בהקיץ?: כל הזמן XD

נכתב על ידי , 15/5/2009 20:50  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,954

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™DANZlikeRAWR אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™DANZlikeRAWR ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)