לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Getting used to pain


And I take the first step of a thousand more to come


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

אושר


יש ממש מעט רגעים בחיים שלי שהייתי מעוניין שיימשכו לעד. ועוד פחות מזה, הם הימים השלמים שאני יכול להגיד עליהם שהיו מאושרים בשבילי. עד להיום, בכל כמעט-תשע-עשרה השנים שאני חי, אני לא חושב שחוויתי תקופה כל כך מאושרת כמו החמישה-ומשהו ימים שהייתי בתגלית ביחד עם כל האמריקאים. תגידו מה שתגידו עליהם, ואני בטוח שזה נשמע קלישאי עד כאב, אבל הם אנשים כל כך מדהימים ואני בטוח במאה אחוזים שרכשתי לעצמי חברים לכל החיים, ולא רק בפייסבוק.

רק חבל שלכל תקופה מאושרת יש סוף ושום דבר לא נמשך לעד, ושהאושר, כמו כל סם, מביא אחריו תקופה של דאון...

מתגעגע.
נכתב על ידי Asurah , 3/6/2008 00:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Asurah

בן: 34

ICQ: 148964049 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAsurah אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Asurah ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)