לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוב שם הבלוגנוצר כך לי קוראים אמינ ה אז החלק הוא אמי ועיצובים צובים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2007

כללי עיצוב+דף ההזמנות


כללי העיצוב הם:

טוב אז הנה הכללים

ודרך אגב זה דף ההזמנות

מי שלא כותב פה ולא עוכב אחרי הכללים

לא מקבל את העיצוב שלו
הפרטים

שם:
מס' בלוג
תמונה*אם אין תמונה-חובה לומר איזה סגנון של תמונה,או לפחות צבעים*
מה לכתוב בכותרת:
מה לכתוב ברשימות:
תוספות?[כפתור לינקוק,מפריד,גליטר וכאלה..]
אם אין את אחד מהם לא ניתן להזמין עיצוב!!!!

טוב להתראות ותעכבו אחרי הכללים

נכתב על ידי מעצבת בלי הפסקה , 12/2/2007 16:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונות לעיצוב אולסטאר


תמונות אולסטאר היו לי במחשב כל מיני

אז שמתי לא היה בדיוק למי לתת קרדיט

  

  

  

בי אמינה

נכתב על ידי מעצבת בלי הפסקה , 11/2/2007 19:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הי בלוג חדש+פיקסלי פו הדוב


הי זהו בלוג חדש=)אשמח עם תגיבו לי

ובכלל אם תכנסו כל אחד אוהב שמגיבים לו לא?

אז יאלה תגיבו לי ואני לכם

הנה פיקסלי פו הדוב

קרדיט ל Cy Club

 

 

יאלה להיום בי

נכתב על ידי מעצבת בלי הפסקה , 11/2/2007 19:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  מעצבת בלי הפסקה

בת: 29

Skype:  DB1243 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למעצבת בלי הפסקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מעצבת בלי הפסקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)