לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

And more then ever I hope to never fall, when enough is not the same it was before


Don''t walk away, don''t walk away... oh when the world is burning


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

מזל טוב אמא. את שוב בת 32


עוד שנה עברה. אני לא מאמינה... זה בלתי נתפס שכבר שנה שמינית ברצף אמא שלי בת 32. אני ממשיכה לגדול אבל תמיד ביום הזה אני מרגישה כאילו אני שוב בת 11 וחצי... זה משהו שתמיד ישאר איתי.

בקיצור... מזל טוב אמא, למרות שאת לא באמת בת 40 אני מקווה שאת חוגגת איפשהו שמה את שינוי הקידומת שלך, את התאריך העגול הזה.

 

נכתב על ידי , 19/6/2010 00:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 33

ICQ: 243589152 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPrincess Scorpio אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Princess Scorpio ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)