לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

A LIiitle Piece Of Heaven


כינוי:  Taven

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

ושוב....שיכור


חזרתי מהגאלה

בדרך כלל זה המקום שאני הכי נהנה בו... מחכה למסיבה כל שבועיים

עכשיו שתיתי כל כך הרבה שאני אפילו לא זוכר מה היה שם!!! זה היה לפני חצי שעה

פאקקקקקקקקקקק

למה אני עושה את זהלמהההההה

סתם יצחקו עלי שהתנהגתי כמו מפגר

ואני לא יזכור כלום

זה כאילו שילמתי כסף סתםםםםםםם

יו אני משתגעעעע

הלכתי לשם כדי למצוא מישהי להיות איתה

ידידה שלי מטבעון אמרה שחברה שלה חושבת עלי אמרתי סבבה אני יתחיל איתה

ראיתי אותה ולא תפקדתי הייתי כולי שיכור פשוט הלכתי ונרדמתי על הספה כוס אמקקקקקקקקקק

אני משתגעעעעע

 

עזרה? \=

 

נכתב על ידי Taven , 17/11/2007 06:02  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא יודע למה אני עושה את זה כל הזמן


אני רואה באלכוהול דרך בריחה

פתרון ללעשות דברים שאחר כך לא יאישמו אותך בכלום כי שתית

חזרתי עכשיו מחבר

קנינו 4 ילדים בקבוק וודקה ואני גמרתי חצי הם חלקו את השאר

אני יודע שהתנהגתי כמו אידיוט אבל בכל זאת אני עושה את זה כל הזמן

השעה כבר 6 ואני חייב לישון . משטרה גירשו אותנו כי עשינו רעש

אני בטח לא יזכור כלום מזה מחר... לילה טוב שיהיה לכם...

נכתב על ידי Taven , 14/11/2007 05:55  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Feeling like a freak on a leash


אני שונא חורף!

פשוט שונא את זה

שונא את הקור , במיוחד בבוקר שאין כוח לקום מהמיטה וצריך לשטוף פנים...

שונא קרמובים , שונא לשבת בבית שיש גשם , שונא שמחשיך ב5 בצהריים.

 

עוד מעט שביתה נגמרת וזה רק גורם לי לחשוב על שאני מבזבז את החיים שלי

כל החודש של השביתה אני יושב בבית בקושי יוצא , אומר לעצמי מחר אני יצא ויהיה טוב אבל פשוט לא עושה את זה

חוץ מזה שיש לי עבודה ענקיתתת במתמתיקה לעשות ואנגלית וביולוגיה ככה שכמה שהשביתה תימשך יותר מנוחה בשבילי .

 

אני רוצההה לעבוררר מפה להתחיל מחדש הכולל לבדדד

מקום חדש , חברים חדשים , אפילו אופי חדש ...

אני צריך להפסיק להיות כזה מופנם ולהתחיל להראות מי אני באמת

אולי ככה אני לא ישב בבית ... כל יום.

 

אין שום מטרה לפוסט. כותב אותי בשביל עצמי.

 

מחכה לקיץ =\

נכתב על ידי Taven , 13/11/2007 03:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTaven אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Taven ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)