לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

עוד איזה בלוג בישרא...


255 תווים על מה?! קיצור אין תיאור.

Avatarכינוי:  wanna be life

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

אני כן רוצה


ברור שאני רוצה שזה יימשךך

יימשך לנצח

אולי אני נאיבית?

אולי אני תמימה?..

אולי אני קצת רעה??

באמת שבא לי עכשיו לעשות הכל כדי שלא ניהיה במצב הזה.

כי אני אוהבת אתו

וזה פשוט חזק ממני

אני מרגישה שאני לא חייה שאני על טייס אוטומטי.

,לא מרגישה.,

מה לא אכפת לי ממנו?

ברור שאכפת לי,

אז מה אני מנסה לעשות?

זה בשביל עצמי או בשביל מה? אני באמת באמת לא מבינה.

זה חזק ממני כלכך

ובלי קשר בכל פעם שאני קוראת את הבלוג של את הדברים היפים שאת כותבת,

אני פשוט נפעמת,

אני אוהבת את זה אני חושבת שאת מוכשרת.

הכל מתבאלגן לי. אני לא מבינה איזה יום היום אני מבולבלת מאין סיבה.

האם זה צריך לקרות כדי שאפקח את עניי אצא ממצב טייס אוטומטי?

האם המצב הזה הוא הגיוני?

אולי כדי שאני בכלל אפסיק לשאול כל הזמן ואתחיל לחזור אל עצמי.

אולי בעצם לא כי זה שומר עליי....קיבלתי כל מיני דברים חדשים בחיים שלי ואני חושבת שאני צריכה לשמור עלייהם.

אבל אני לא רוצה לשנות סדרי עולם בשבילם, כי הם באים ומהר מאוד חולפים.

אני אוהבת אותו ואני לא יודעת מה לעשות, אני מרגישה בפיצול.

מצב מוזר ביותר.

 

נכתב על ידי wanna be life , 7/5/2009 00:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אל תפספסו


שמעו קטע,

למדתי ואז אמא אמרה לי שהיא הולכת למודיעין למסיבת הפתעה של חברה שלה

ובמקרה אני אוהבת אותה

ואני חברה טובה של הילד שלה,

והילדה שלה אני אוהבת גם.

קיצור החלטתי בסוף לא ללכת לאחרי התבטויות קשות.

למה החלטתי את זה?!

בגלל שיש לו חברה ולא ידעתי אם היא תיהיה שם.

לא שזה ביג דיל כי יש לי חבר ואני לא רוצה אותו או משו

פשוט .....לאדעת..

קיצר ממש בא לי להיות שם יענו בטירוףף

מה מסבר גם, שאין לו חברה בכללל יותר

לא משנה כלכך

אבל ממש בא לי ללכת לשם כי משעמם לי אני לבד בבית

ואין לי כאן חברים

ואין לי גם מי שיזרום פה כולם כבדים

וממש רעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע

אני ממש כועסת על עצמי כאילו לא נורא בקטנה

אבל אני חייבת להגיד לכם משו

כל פעם א5בל כל פעם שבא לכם לעשות משו תעשו אותו לכו לפי האינטואיציות הבריאות שלכם

תקשיבו לעצמכם1

כי אם לא תפספסו מלא דברים שבא לכם עלייהם, למה,? ככה! אין סיבה

באמת עצה מאוד חשובה

 

תחשבו על זה

נכתב על ידי wanna be life , 2/5/2009 20:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,021

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwanna be life אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על wanna be life ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)