לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Where only whispers of love can be heard


if i can't hear your heartbeat , you're too far away.

Avatarכינוי:  xTraumAx

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

come back in some way


אני לא זוכרת תי פעם אחרונה רשמתי פה משהו , עבר המון זמן מאז שבדרך מסוימת עזבתי מפה...

הרבה דברים השתנו אצלי , אני בעצמי השתנתי לא דעת עד כה לרעה או עד כמה לטובה זה כבר לא החלטה שלי ..

חלק מהאנשים התחלתי להעריך בצורה יותר טובה וחלק הבנתי שאני מעדיפה להוציא מהחיים שלי ,לצערי הם מהווים הרבה אנשים שפעם ממש אהבתי וחשבתי שהם תמיד יהיו שם בשבילי הסתבר שטעיתי .

-

שנתיים של סטוץ ולא יותר מזה הפכו פתאום לקשר ידידותי הכי מעולה בעולם , דבר שלא חלמתי לעצמי שזה אפשרי אבל הנה זה קרה , גיליתי דברים על אותו הבן אדם שאפילו לא ידעתי שיחות ארוכות עם בירה ממש עזרו =] פעם שניה בחיים בערך שנפגשנו למטרה של שיחות והכרות . תמיד ידעתי שיש בבן אדם הזה יותר ממה שהוא הציג וצדקתי =]

-

אני כבר חצי שנה עם בן אדם מקסים , הקשר אולי טיפה מסורבל אבל עדיין זה הולך בדרך הטובה .

הכרתי אותו פעם ראשונה בערך לפני 4 שנים שאז אפילו לא הסתכלנו אחד על השני והנה לאחר 4 שנים/3 וחצי נפגשנו הכי בטעות

ואני לא מצטערת אפילו שניה על כל זה .. אל הקשר הזה אני מעדיפה לא לפרט ולא לספר יותר מדי אנשים שלא צריכים לדעת מה הולך בו .

-

היא הייתה אחת החברות הטובות תמיד שם בשבילי ואפילו כרגע אחרי כל הדברים שקרו בינינו אחרי הרבה ריבים ופרידות שלא ממש הלכו . היא עדיין פה ואני עדיין אוהבת אותה . ואף מאושרת בשבילה הכי שבעולם (למה? ככה!) מגיע לילדה רק את כל הטוב בעולם שכנראה היא סופסוף מצאה .

-

היא הייתה אחת החברות הטובות שלי תאמת שאהבתי אותה יותר והערכתי אותה יותר אף מהמוזכרת למעלה. תמיד הינו ביחד תמיד עזרנו אחת לשניה רבנון השלמנו ואפפעם לא שחכתי אותה, אך זה לא מה שקרה במקרה שלה , ההבטחה שלה שהיא תשאר תמיד לא התקיימה כגנראה אני כבר לא בסדר עדיפויות שלה כנראה ששחכה אותי וכנראה שהפסיקה לאהוב. זכותה המלאה אני לא כועסת ואני לא שונאת . אך הדבר הכי טוב לעשות במקרה כזה זה להוציא אותה מהחיים שלי .סוריי ילדה.את עדיין תשארי לי בזכרון וכל מה שעברנו .

-

כמעט נגמרו הלימודים נשארה בגרות אחרונה בשני הבא וזהו סיימתי 12 שנים קשות ועמוסות קצת קשה להאמין ולהתרגל לרעיון אבל סבבה =] עד הצבא נשאר חודשיים ואז.. ואז רק אלוהים ודע מה יהיה .

 

 

מזמן לא צילמתי כלום , כבר משהו כמו חצי שנה , אותו הבן אדם הוציא לי תמוזה הוא הרס אותי אבל השתקמתי אני בסדר עכשיו , אך הדברים שאהבתי כנראה שהלכו ביחד איתו.

 

-

אין לי מושג למה אני מעדכנת אולי בגלל שלא עשיתי זאת מזמן אולי סתם כי אין משהו יותר טוב לעשות ואולי עמוק בפנים החלטתי לחזור לפה.

 

(פוסט 339)

נכתב על ידי xTraumAx , 8/7/2008 08:46  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הייטקיסט מתחיל ב-26/8/2009 23:12
 





31,732
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxTraumAx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xTraumAx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)