לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני צילמתי..



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

וזה נקרא סגירת מעגל


הכל יותר ברור, ואני לא מבינה איך לא ראיתי את זה.

סגור

ואני אכנס מידי פעם כדי לדעת מה קורה עם הסיפור שסביר להניח אני לא אזכה ><"

 

כי בסך הכל, זה הסוף של ההתחלה(:

נכתב על ידי , 15/1/2009 22:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



7


פולינה העבירה לי
חוקים:
לתת קישור למי שהפנה לכם
לציין 7 דברים שקוראי הבלוג לא יודעים עלייך
להעביר/לתת קישור ל-7 בלוגים אחרים
להודיע בבלוג של ה-7 בלוגרים שהעברת להם את השרביט
לכתוב פוסט בנושא/או קטע בפוסט ולציין את הכללים האלו...

 

1. גרתי בהונג קונג שנתיים, ושנה שעברה נפגשתי עם אחת שהייתי איתה בכיתה אחרי 5-6 שנים.
2. כשחזרתי לארץ היו לי בעיות דיקציה, היה לי קשה לומר דברים בעברית. [אינציקלופדיה, משהו באומנות וכו']
3. יש לי יחסית זיכרון טוב, אני זוכרת אנשים, אירועים, מה קרה וכו'. [ורבים טוענים שאני פשוט ממציאה דברים >>]
4. יש לי עצמות שהן באיחור של שנה בגדילה, זתומרת אני נראת עכשיו כמו מישהי בת 14 ולא 15. [וגם על זה טוענים שאני ממציאה >>]
5. יש לי קול מצפצף ואני שונאת אותו.
6. אני לא בוטחת באנשים.
7. תמיד אהבתי לשחות ובריכות, וכבר שנתיים לא נכנסתי לבריכה.

 

נויה העבירה לי
לכתוב 7 דברים שאני שונאת..
1. אנשים מתנשאים
2. אנשים צבועים
3. כשמעירים אותי משינה ולא נותנים לי לקום לבד
4. אנשים נצלנים
5. כשמתעלמים/מסננים
6. כשאתה לא יודע מה חושבים עליך, ואז אתה מתחיל לחשוש
7. כשאנשים לא קשורים קוראים בבלוג שלי, ואם כבר קוראים, לא מגיבים אפילו >>

 

ואת כל החבילה אני מעבירה ל..
1. עפרי
2. נויה
3. פולינה
4. נטע
5. גל
6. שני
7. כרמל

 

מישהו מוכן להסביר לי למה 7? ><

 

ושנה טובה לכולם (:

זה כבר לא כמו כל שאר השנים שמתלהבים ממספר חדש שעובר, או מחליטים שפותחים דף חדש. זה כולה מספר קטן שהשתנה, וכל השאר נשאר אותו דבר.

אפילו היום כשכתבתי את התאריך, זה לא היה מוזר לכתוב 09 במקום 08.

אבל היי! בואו נהיה מלאים בתקוות, ונקווה שהשנה הזו תהיה טובה(:

* ועדיף שלא לצפות לדברים, תנו לשנה להתגלגל ומה שיהיה, יהיה.

 

איזה פוסט מעפן..



נכתב על ידי , 1/1/2009 19:25  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטל :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טל :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)