לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חורף זה המדכא הטבעי.


אפור כאן. אפילו לא שחור. איזה לא פריק אני.

Avatarכינוי: 

בן: 32

ICQ: 235451613 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

עוד פעם אותו יום של השנה.


יום הזיכרון לשואה ולגבורה.
כמו כל שנה, אני אכתוב לשני הימים האלה.
יש בימים האלה כל כך הרבה.
אני מחליט לכתוב דווקא עכשיו כי אני באווירה הזו.
עם אותה כתובת על הטלוויזיה, עם אותם שירים חוזרים ונשנים ברדיו (לא בגלגל"צ, תשמעו 88FM!)
עם אותם מילים חורטות לבב שיוצאות מהרמקולים, איך ששומעים את הרגש בקול.

תמיד יש בי לבטים ביום הזה, אני לא יודע אף פעם איך להרגיש.
מצד אחד, רע כי בכל זאת נזכרים במה שקרה, לומדים על זה, רואים סרטים.
קשה לעבור את היום הזה באדישות שלמה.
נכון, תמיד יהיו בדיחות, כי צריך משהו לעבור את היום הזה.
זה לא יום קל, אי אפשר להגיד את זה.
מצד שני, היום לא קרוב אליי בשום צורה, אין לי שום קשר אליו בשום צורה.
הורים, דודים, בקושי מורים, אין לי קשר לזה.
ואני לא מתכוון לפרט על זה כי זה יעורר זעם.
ובגלל זה, קשה לי להיקשר אליו בצורה יוצאת דופן ולהרגיש אותו.
השירים יפים, הטקס מוצלח, הסרט טוב ומתאר, אבל חוץ מזה אין שום התחברות ליום.

היום הזה תמיד גורם לי לחשוב על עצמי, על המעשים שלי, על כל מה שצופה לי העתיד, בעיקר יום הזיכרון.
אפילו יותר מהיום שזה תפקידו, יום כיפור.
כל הסמלים, הסיפורים והשירים עוטפים אותי בבועת מחשבה.
מה אילו, איפה אני אהיה בעוד, שאלות כאלה שלא נגמרות.
וזה דווקא בגלל שיש תקשור, יש מה לראות ואת מי לשאול.
הכל חומרי, הכל נמצא לך בידיים. אתה לא מנסה לחשוב על מישהו שלא נמצא ולעשות בשבילו דברים.
גם לא צריך לצום, אין לך שום ציווי ביום הזה.
רק להתנהג כראוי, לנסות לתאר, מה היה שם, מה מרגישות המשפחות, איפה אתה נמצא ואיפה הוא היה באותו יום.

אין דרך לגמור את הפוסט הזה חוץ מזה, כי אין לי מה להגיד על עצמי.
אני לא יכול לומר שאני מצטער, כי אין על מה.
אני לא יכול לומר שאני עצוב, כי זה לא פוגע בדיוק.
אני לא יכול לומר שאני מעוצבן, כי אני פשוט לא.
הכל מתנדנד, הכל מרגיש לא נכון, גם אם אתה בטוח שעשית נכון.
צריך להיות בשקט.
להישאר בתוך עצמך.

לילה טוב.
נכתב על ידי , 21/4/2009 00:13  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יש הרבה מה לכתוב.


אין זמן לנסות לבטא הכל.
נכתב על ידי , 6/4/2009 00:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני כאן רק בגלל היומולדת.




אני כאן רק כדי לחגוג לי יומולדת.
איזה כיף!
יומולדת 17.
בינתיים היא ממש סבבה, כולם חמודים אומרים מזלטוב, נחמד לי.
אבא מפנק ממש, ואתמול ירדתי לעיר והיה מצחיק ומפחיד והכל.

יאללה חג שמח חבריה!
נחגוג בקרוב.
נכתב על ידי , 3/4/2009 13:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,037
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDaraTzatzara אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DaraTzatzara ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)