לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כמעט נורמלית

"החיים אינם מה שחיית, אלא מה שאתה זוכר, והאופן שאתה זוכר אותם, כדי לספרם" מתוך 'לחיות כדי לספר' מאת גבריאל גרסייה מרקס.

כינוי:  SexAppeal

בת: 37

ICQ: 95955630  





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

מבזק חדשות (פריחה פוטנציאלית מה לעשות)


 וואלה כמה זמן לא כתבתי. הזנחתי ברמות היסטריות. כאילו שלמישהו אכפת, אה?


טוב... יש המון המון המון חדשאבל עכשיו אני צריכה להתקלח כי הדס, גיל, דנה ואני הולכים להופעה של רונה קינן בהוד השרון....


אבל בזריז כזה: גיל הדפוק עזב. אני עדיין שונאת אותו. (אפרופו – יש גיל ידיד טוב שלי ויש גיל שהיה שותף שלי ואני שונאת אותו בדם) ואז נכנסה שותפה שרימתה אותנו בכסף (אספר בהזדמנות) ועכשיו נכנס לי שותף חדש... קצת מוזר אבל נחמד וממש חכם שקוראים לו גולן. הוא בן 31, לא גבוה במיוחד, מעשן, אוכל בשר, חברותי, חכם, רגוע וקר רוח, קצת מופרע... אתם יודעים, שותף בסדר כזה... לפעמים למל"מ לפעמים לא... כזה גולן כזה...


מה עוד מה עוד מה עוד...


אה סיימתי תיכון ועוד חודש וחצי אני אהיה בת 18 (HIP HIP HORAY!!!). אאמממ...... עובדת קשה מאוד..... ישנה הרבה מאוד..... מתייבשת כל הזמן..... כרגיל.


אה! וידיעה חשובה מאוד, אני, ליאור גורן, כן אני, מתחילה לעבוד על ספר. כן כן. ספר שיסקור את תקופת שהותי בשלוותה (מצחיק לכתוב שהייתי שם באינטרנט). אני עוד לא יודעת איך הוא יהיה כתוב ומה בדיוק יהיה בו. כרגע אני מתחילה בעבודת מחקר – אני קונה רשמקול, מתחילה להקליט רשמים, נכנסת לטיפול פסיכולוגי על מנת להיות תחת פיקוח בעת מסע נפשי קשה שכזה וכדי להתנתק קצת או להתייעץ קצת או פשוט להוציא עצבים, מגישה בקשה לפתיחת התיק הרפואי שלי (OH YEAH BABE) ועוברת על כל היומנים והמסמכים וכל הדברים ששמרתי מהמקום המגעיל ההוא.


לפיכך, אני אמשיך לעדכן כאן (אני מקווה שאוכל להתמיד) איך מתקדם תהליך המחקר שלי, זאת אומרת, מה עשיתי לאחרונה, פרטים שאני יכולה לחשוף, עובדות כגון נגיד "היום פתחתי מסמך רפואי חסוי מצחיק נורא..." או בולשיט כזה...


 


חייבת לרוץ.


קר לי בגב.


מקלחת!!!!


חוצמזה דנה הקופה בדיוק התקשרה...


 


תמשיכו להתעדכן...


יהיה מעניין, אני מבטיחה...


 


נ.ב. כן כן מאז שהכנסתי את רשימת המגמ"ה לא הזדיינתי...


מסכנה שכמותי כולם לרחם ולעשות סניף סניף (הדס).


אם יש מתנדבים. נא להשאיר שם מספר טלפון, תמונה אם יש ואם לא, אז תאור מלא כולל אורך ועובי...


חחחחחחחח....

 

נכתב על ידי SexAppeal , 10/8/2004 18:59  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





846
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSexAppeal אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SexAppeal ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)