לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  צ'ונִי זהו שמי האַמִיתי (:

בת: 31

ICQ: 310016685 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

אכן לקח קצת זמן.


עכשיו אני בת 15 וחצי כבר,

ולקח לי המון זמן להבין כל כך הרבה דברים על עצמי,

הפוסט הזה לא הולך להיות דכאוני, ממש לא.

אבל אני חושבת שחשוב שאני אכתוב את זה כאן, לפחות בשבילי ולשני אנשים וחצי שקוראים פה

מרב שהבלוג הזה נטוש כבר.

 

בכל מקרה, ילדה אחת, זתומרת מה ילדה אחת ? חברה

חברה מאוד טובה שלי, האירה לי או הדליקה לי איזה נורה בראש,

נתנה לי להבין שאני יותר ממה שאני חושבת שאני,

שאני כל כך הרבה דברים,

ושוב זה לא פוסט שגם בא להשוויץ במשהו, אני מניחה שמי שמבין פשוט מבין.

הרבה אמרו לי שיש לי ביטחון עצמי נמוך, אמ אני לא חושבת ככה.

טוב ת'אמת זה תלוי במה,

אבל העניין הוא שאותה חברה פשוט גרמה לי להבין

שאני הרבה הרבה הרבה ממה שחשבתי..

יש לי קצת משם,קצת מפה וזה יפה מאוד.

 

ת'אמת אני די מרגישה שבזבזתי המון זמן מהחיים על סתם,

אני יודעת שלא צריך לחשוב בצורה כזאתי כי היה מה שהיה ואנחנו בהווה עכשיו..

אבל אני כבר בכיתה י', זה נראה לי מאוד רגיל להיות בכיתה י' כי אני גדלה,

אבל מצד שני, עד עכשיו לא באמת הבנתי מי אני מה אני מה יש בי מה השוני שלי

מה הייחודיות שבי לעומת אנשים אחרים.

 

מהיום אני בטוחה שאני אסתכל על הדברים מנקודת מבט אחרת לחלוטין.

אני מניחה שרובכם לא תראו את זה, אבל אני אראה וזה מה שהכי חשוב (:

 

חוץ מזה אני מניחה שהכל סבבה,

עדיין לא התאקלמתי משו בכיתה, אבל לאט לאט.

היום הלכתי למבחנים של נבחרת הכדורעף בבצפר, אחרי זה מקהלה

אחרי זה פיתוח קול והביתה.

הימים מאוד עמוסים,

אבל טוב לי (:

 

 


וויפיייייי דוווווווווווווווווו :]

נכתב על ידי צ'ונִי זהו שמי האַמִיתי (: , 4/11/2008 18:56  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

34,407
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצ'ונִי זהו שמי האַמִיתי (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צ'ונִי זהו שמי האַמִיתי (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)